  • 111. Data: 2016-03-13 03:40:35
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 08:51:50 +0100, szemrany napisał(a):

    > To co odbierasz jako zbiorowy i powszechny protest ludu to ...medialnie
    > nakręcana (niemieckimi mediami) nagonka grupki osób skupionych wokół
    > Nowoczesnej i PO pod szyldem KOD. Naród na szczęście już oczy otworzył i
    > podziękował tamtym panom za współpracę, a że odrywanie od koryta bolesnym
    > jest procesem to i drą ryje daleko i szeroko.

    A tak poza tym wszyscy zdrowi?

    [ Kobieca logika: marzyć o księciu na białym koniu, a gdy się książę trafi,]
    [ to narzekać, że leży taki na kanapie, zamiast zap...dalać jak robotnik ]
    [ lub chłop pańszczyźniany. (JoeMonster.org) ]

  • 112. Data: 2016-03-13 03:40:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 20:06:20 +0100, Maciek napisał(a):

    > Dlatego, że jestem raczej za ograniczaniem wydatków budżetowych, niż za
    > ich zwiększaniem. I masz rację. Pogoniłbym nie tylko te wszystkie rady
    > jak i połowę urzędasów. Ale razem z religią ze szkół, ewentualnie można
    > by rozważyć nieodpłatne udostępnianie sal szkolnych do prowadzenia
    > religii w ramach zajęć _pozalekcyjnych_.

    Dlaczego nieodpłatne?

    [ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze. ]
    [ (Nicholas de Cohamfort) ]

  • 113. Data: 2016-03-13 04:10:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 10 Mar 2016 18:55:14 +0100, Poldek napisał(a):

    > Nie wykonywanie złożonych czynności manualnych sprawia, że kora muzgowa
    ^^^^^^^
    > się wygładza.

    Chyba Ci się wygładziła dosyć konkretnie...

    [ Foreman: You are aware of the Hippocratic oath, right? House: The one ]
    [ that starts, "First, do no harm", (...) Yeah. I took a read once. Wasn't ]
    [ impressed. (Gregory House "House M.D. 1x05 Damned If You Do") ]

  • 114. Data: 2016-03-13 08:30:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2016 03:20:36 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Ale cytowanie, to chyba Ci się cosik potegesowało... :D

    ehem... :) to miało iść do BaSK-a.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 115. Data: 2016-03-13 09:01:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-13 o 03:40, Przemysław Ryk pisze:
    > Coś Ci się popieprzyło. Demokracja polega m.in. na tym, by szanować
    > mniejszości.

    W teorii niby tak a do czego to prowadzi to widzieliśmy przez ostatnie
    kilkanaście lat.

    Możesz mi powiedzieć, dlaczego mam ze swoich podatków
    > utrzymywać katechetów i indoktrynację KRK w szkołach?

    A jaki masz pogląd na finansowanie partii politycznych?
    Albo inne instytucje, komisje, fundacje, instytuty...

    ciach

    Generalnie uważam że mimo błędów i wypaczeń ;-) każda złotówka wydana na
    kościół, dana kościołowi to dobrze zainwestowane pieniądze.
    Ale to trzeba postrzegać świat szerzej niż tylko medialne hity o
    pedofilii i tylko wśród księży.

    > Nie ogarnia przejścia dla pieszych?

    Tylko że to kierowcy nie ogarniają przepisów ruchu drogowego.
    Sam byłem świadkiem dwóch potrąceń i kilka razy omal nie dostałem zawału.

  • 116. Data: 2016-03-13 09:14:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Dlaczego nieodpłatne?
    Napisałem _ewentualnie_, ze względu właśnie na ten rzekomo powszechny
    katolicyzm narodu. Szkoły są finansowane przez gminy. Jeśli gmina mocno
    katolicka i mieszkańcy zdecydowaliby się na tego typu uprzejmość, to nie
    widzę problemu. Niewykluczone, że to nieodpłatne udostępnianie mogłoby
    dotyczyć także innych religii.

    Maciek

  • 117. Data: 2016-03-13 09:39:24
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2016 09:14:54 +0100, Maciek napisał(a):

    mogłoby
    > dotyczyć także innych religii.

    Dotyczy. Głównie ewangelików i prawosławia. Jest ponoć jedna szkoła gdzie
    tatarów naucza imam.
    I wynieście się z tą dyskusją z grupy.

  • 118. Data: 2016-03-13 10:17:31
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 13 Mar 2016 03:40:35 +0100, Przemysław Ryk wrote:

    > Nie ogarnia przejścia dla pieszych?

    Poczekajmy, aż się Przemku dorobisz swojego dzieciaka... gwarantuję na
    100%, że to pytanie osobiście uznasz za głupie.

    --
    howgh
    szemrany

  • 119. Data: 2016-03-13 11:14:10
    Od: szemrany <s...@o...off>

    > A tak poza tym wszyscy zdrowi?

    No cóż, za klapki na oczach każdy musi odpokutować własnym tyłkiem.
    I żebyś nie miał łatwo z szufladkowaniem... nie jestem pisowcem, nie jestem
    moherem, dziecko nieochrzczone, ale na religię chodzi, żeby samo mogło
    podjąć decyzję.

    ps. niedawno sam plułem na to co Ty teraz, ale poczytałem, poanalizowałem
    fakty, przemyślałem i wspieram mniejsze zło.

  • 120. Data: 2016-03-13 15:19:00
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-13 o 04:10, Przemysław Ryk pisze:

    > Chyba Ci się wygładziła dosyć konkretnie...

    Oj tam, oj tam, zaraz "wygładziła". On po prostu dostosowuje się do
    standardów Stokrotki. M.in. przez zaniechanie używania takiego
    pocztowca, który sprawdza pisownię. Ja jestem ortograficznie
    upośledzony, więc bez wsparcia odpowiedniego edytora z domu się nie
    ruszam. A jak ktoś mnie przymusza, abym większy niż podpis - fragment
    tekstu napisał ręcznie, to robię się nerwowy.