  • 1. Data: 2016-03-04 17:41:54
    Temat: chytry traci... 10x
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znów się skusiłem, widzę, że koleś z allegro ma 12032 pozytywów i
    żadnego nega... no to kupiłem pendrive 64GB za 20 pln...

    to już mój drugi... myślałem, że może coś się zmieniło, ale niestety...

    po wgraniu na pena 4 GB pliki zaczęły znikać...

    w sumie można się było spodziewać, ale niepojęte dla mnie jest to, że
    jak ludzie mogą wystawiać pozytywy za jawny wałek...

    niepojęte...

  • 2. Data: 2016-03-04 18:49:06
    Temat: Re: chytry traci... 10x
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    > kupiłem pendrive 64GB za 20 pln...

    LOL

  • 3. Data: 2016-03-04 19:51:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > znów się skusiłem, widzę, że koleś z allegro ma 12032 pozytywów i
    > żadnego nega... no to kupiłem pendrive 64GB za 20 pln...

    na pewno chytry?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-03-05 17:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > znów się skusiłem, widzę, że koleś z allegro ma 12032 pozytywów i
    > żadnego nega... no to kupiłem pendrive 64GB za 20 pln...

    Ty to jednak jestes głupek :)

    > to już mój drugi... myślałem, że może coś się zmieniło, ale niestety...

    A co sie miało zmienic? Oszusci wygineli?

    Podaj linka do aukcji

  • 5. Data: 2016-03-06 13:04:12
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sat, 05 Mar 2016 16:00:43 +0000, Budzik napisał(a):

    > Ty to jednak jestes głupek :)

    Mowa trawa, a w sumie dlaczego tyle nie miałby kosztować pen 64 giga ale
    o transferze rzędu kilka MB/s?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 6. Data: 2016-03-07 09:17:09
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Marsjanin pisze:

    > Mowa trawa, a w sumie dlaczego tyle nie miałby kosztować pen 64 giga ale
    > o transferze rzędu kilka MB/s?

    Kulturomaniak miał swego czasu jakaś promocję na Kingstona 32GB mikro
    USB/USB, ale za ok 30 parę złotych... 64GB za 20 zeta - mało
    prawdopodobne... ;)

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2016-03-07 11:32:00
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 07 Mar 2016 09:17:09 +0100, OMSON napisał(a):

    > 64GB za 20 zeta - mało prawdopodobne... ;)

    Pewno, ale ceny lecą w dół... Kilka lat temu mieliśmy jakieś no-name'y
    chyba 16 GB, czy nawet 8 - były tanie jak barszcz, miały jednak pełną
    pojemność ale transfer jak w USB 1.1.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin