  • 11. Data: 2016-03-09 01:14:09
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/8/2016 6:18 PM, pueblo wrote:
    > Witaj szemrany, 08 mar 2016 w

    > U mnie też. I pewnie nie tylko. Ale to nie powód, żeby dzieci tego nie
    > trenowały. Swoja drogą, ciekawe jak się ma aktywność mózgu w czasie
    > pisania ręcznego i pisania na klawiaturze.

    przede wszyskim pamiec jest trwalsza w przypadku robienia notatek
    odrecznych. juz nietzsche zauwazyl, ze jego styl pisania zmienil sie, od
    kiedy zaczal uzywac maszyny do pisania. wyszlo ostatnio troche ciekawych
    wynikow badan w tym temacie. klawiatura to jednak tylko taki twor
    przejsciowy. <rs>

  • 12. Data: 2016-03-09 07:53:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-09 o 01:14, rs pisze:
> [...]
    > kiedy zaczal uzywac maszyny do pisania. wyszlo ostatnio troche ciekawych
    > wynikow badan w tym temacie. klawiatura to jednak tylko taki twor
    Wiele straciliśmy też przechodząc z gęsich piór na inne twory
    przejściowe, typu ołówki, długopisy. Jednak ten ruch
    papier-kałamarz-papier to doskonałe ćwiczenie koordynacji, a dodatkowo
    czas na tę czynność pozwalał zebrać i uporządkować myśli ;-)

    Maciek

  • 13. Data: 2016-03-09 08:51:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Stregor pisze tak:

    > Ja tym razem z prośbą o poradę - znajomy chce kupić córce laptopa.
    > Córka jest nastolatką w wieku późnogimnazjalnym. Jego wymagania i
    > budżet budżet 2500, max 2800

    i3 z Neonetu za 1300zł a resztę do kieszonki schować ;)

    > 5. Jeśli SSD zamiast HDD, to 256MB, 128MB będzie zbyt mały
    > (empetrójeczki i inne takie gdzieś magazynować trzeba)

    hehe, szkoda nafty mp3 na karcie mikro SD albo na pendrawie się trzyma.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2016-03-09 08:53:57
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 9 Mar 2016 07:53:44 +0100, Maciek wrote:

> [...]
    > papier-kałamarz-papier to doskonałe ćwiczenie koordynacji, a dodatkowo
    > czas na tę czynność pozwalał zebrać i uporządkować myśli ;-)

    Teraz koordynację ćwiczą dzieciaki: palec-mysz-head-shot ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 15. Data: 2016-03-09 09:48:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Bo w efekcie otrzymasz absolwenta nie umiejącego pisać ręcznie i nie
    > znającego tabliczki mnożenia.

    Bez przesady, mowa jest o "czasami" a poznanie techniki takiej jak
    tablety czy laptopy wcale nie zrobi z człowieka małpy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-03-09 10:16:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2016 12:13:58 +0100, Stregor napisał(a):

    > 5. Jeśli SSD zamiast HDD, to 256MB, 128MB będzie zbyt mały
    > (empetrójeczki i inne takie gdzieś magazynować trzeba)

    SSD koniecznie, nawet 128. Komp zyskuje na szybkości działania (ogólnie
    pojętej) a nawet 128 ciężko zapełnić mptrójkami. Zresztą, można się
    wspomagać dodatk. kartami pamięci czy pendrajwami.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2016-03-09 11:25:39
    Od: robot <r...@o...pl>

    > SSD koniecznie, nawet 128. Komp zyskuje na szybkości działania (ogólnie
    > pojętej) a nawet 128 ciężko zapełnić mptrójkami. Zresztą, można się
    > wspomagać dodatk. kartami pamięci czy pendrajwami.

    No jakby się dziewczyny z klasy dowiedziały, że ma HDD a nie SSD to by było
    pośmiewisko...

  • 18. Data: 2016-03-09 12:17:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No jakby się dziewczyny z klasy dowiedziały, że ma HDD a nie SSD to by
    > było pośmiewisko...

    Tu polew by był a nie pośmiewisko.

    --
    marfi

  • 19. Data: 2016-03-09 12:47:44
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konfiguracji, nadaje się co najwyżej na prezent z
    gimnazjalistki, proponuję co najmniej i7 i 16GB
    ładowały. A tak naprawdę, to wnoszenie laptopów do

    > Tak samo jak religia w szkołach ...

    Widać, że lewactwo i multi-kulti już ma wszędzie swoje macki...

    > A czemu laptop w szkole to przegięcie?

    A czemu religia w szkole to przegięcie?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 20. Data: 2016-03-09 13:22:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 marca 2016 12:47:14 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Widać, że lewactwo i multi-kulti już ma wszędzie swoje macki...

    Widać że moher dotarł na usenet.

    > A czemu religia w szkole to przegięcie?

    Bo to nie nauka.