  • 1. Data: 2010-12-07 09:58:08
    Temat: Lark Freebird 35 AT Moto
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Moja pochwala dla tego sprzetu, kupilem za 394 zł, w zestawie uchwyt na
    motor i do puszki. Sama nawigacja ladnie i dobrze wykonana, wodoszczelna,
    pyłoszczelna, wstrząsoodporna. Wyglada ze bedzie dobrze sluzyc . Sam uchwyt
    na kierownicę oraz kable przylączeniowe wyglądają na dobrze pomyślane i
    solidne. Polecam Carramba

  • 2. Data: 2010-12-07 10:00:37
    Temat: Re: Lark Freebird 35 AT Moto
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 7 Gru, 10:58, "Carramba" <c...@o...pl> wrote:
    > Moja pochwala dla tego sprzetu, kupilem za 394 z , w zestawie uchwyt na
    > motor i do puszki. Sama nawigacja ladnie i dobrze wykonana, wodoszczelna,
    > py oszczelna, wstrz soodporna. Wyglada ze bedzie dobrze sluzyc . Sam uchwyt
    > na kierownic oraz kable przyl czeniowe wygl daj na dobrze pomy lane i
    > solidne. Polecam Carramba

    ech, zaraz po zakupie to wszystko jest pyłoszczelne, wodoszczelne i
    idiotoodporne.

  • 3. Data: 2010-12-07 11:27:21
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    ech, zaraz po zakupie to wszystko jest pyłoszczelne, wodoszczelne i
    idiotoodporne.

    Tylko podwyzszona odporność na ..... czynniki zewnętrzne. Całkowicie odporne
    to to nie jest, ale na motorek jak w sam raz.

  • 4. Data: 2010-12-07 13:52:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 10:58, Carramba pisze:
> [...]
    > na kierownicę oraz kable przylączeniowe wyglądają na dobrze pomyślane i

    1, da sie na tym zainstalowac automape / igo / garmin mobile xt ?
    (automapa sie wypiela na larka i oficjalnie nima wsparcia, ale czy sie
    da to jest pytanie).
    2. Obsluguje to duze karty pamieci?
    3. dziala stabilinie i bez zwiech ?
    4. jaka jest szybkosc obliczania trasy (do powiedzmy 800km).
    5. jakie pokrycie ma mapa?
    6. czy ma dane adresowe ?

    itd itp.

    pozdr
    newrom
    PS. cos chce kupic, a lark jest tani.
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 5. Data: 2010-12-07 13:59:50
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Roman Niewiarowski"
    1, da sie na tym zainstalowac automape / igo / garmin mobile xt ?

    Da sie - jest nakladka n.p. Adja

    2. Obsluguje to duze karty pamieci?

    Roznie to bywa - zaleznie od modelu

    3. dziala stabilinie i bez zwiech ?

    Przez 5-10 min tak i to jak pojazd stoi w korku

    4. jaka jest szybkosc obliczania trasy (do powiedzmy 800km).

    Jest

    5. jakie pokrycie ma mapa?

    Orginalnie Polska - w zarysie (pisze o swojej ktora dostalem od TP)

    6. czy ma dane adresowe ?

    A czy one nie podlegaja ochronie????

    Tytus z fabryki
    co ma Larka w szufladzie ale wierzy ze technika idzie do przodu

  • 6. Data: 2010-12-07 14:28:21
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Użytkownik Tytus z fabryki napisał:
    > Siemka
    > "Roman Niewiarowski"
    > 1, da sie na tym zainstalowac automape / igo / garmin mobile xt ?
    >
    > Da sie - jest nakladka n.p. Adja

    Garmin ma spore wymagania co do pamieci wiec na nakladce moze nie
    dzialac... ktos to weryfikowal ??
    pzdr
    Luc

  • 7. Data: 2010-12-07 17:31:57
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Carramba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > kupilem za 394 zł,

    a gdzie za ta cene?

    --
    sowa

  • 8. Data: 2010-12-07 21:13:51
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 19:20, J_K_K pisze:

    > Mobile XT to raczej na Symbiana.

    Na symbiana wyszedl duzo pozniej niz na pocketa.
    Nie wiem czy go dalej rozwijaja ale u mnie dziala, a symbianem sie
    brzydze :)

    > I skoro chodzi na komórkach ...

    automapa tez chodzi na komorkach ;)

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2010-12-08 05:57:30
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > a gdzie za ta cene?
    Ceneo szukaj, u mnie wypadł sklep z Przemyśla.
    A mapę ma oryginalną Polska Lark Map, fajna.
    Ja wgrałem Automapa Europa XL najnowsza. Karte mam Micro SD 8 GB. Chodzi nie
    wolniej od Mio.

  • 10. Data: 2010-12-08 06:08:05
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Ja wgrałem Automapa Europa XL najnowsza. Karte mam Micro SD 8 GB. Chodzi
    > nie wolniej od Mio.
    Nie twierdzę, że jest to profesjonalna nawigacja dla zawodowców, ale pozwala
    na swobodę podróżowania po Europie bez wożenia ze sobą sterty map. W Polsce
    juz sprawdziłem w pobliskim Parku Krajobrazowym, gdzie zbieram grzyby od
    dziecka i wszytkie ważniejsze gruntówki były naniesione. Dla mnie to ważne
    bo korzystam często krajoznawczo z szutrówek.