  • 1. Data: 2010-12-09 15:42:50
    Temat: Prosba o oblukanie moto...
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Jako ze zima i kiepsko sie jezdzi i 750 km w 1 strone przejechac sie nie
    nalezy do przyjemnosci to jest tu ktos z okolic Swinoujscia
    kto chcialby ogladnac moto ?

    http://otomoto.pl/honda-cbr-600-rr-M2254750.html
    dokladnie to... :)

    Czy sprawa pilna - powiedzmy ze w miare :)
    Z gory dzieki - dowody wdziecznosci zostana przekazane ogladajacemu:)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 2. Data: 2010-12-09 15:44:59
    Temat: Re: Prosba o oblukanie moto...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-09, Norbi <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy sprawa pilna - powiedzmy ze w miare :)
    > Z gory dzieki - dowody wdziecznosci zostana przekazane ogladajacemu:)

    Na Nowodwor idealna ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-12-09 15:51:10
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:44, AZ pisze:

    > Na Nowodwor idealna ;-)

    Wlasnie z mysla o torze
    - kumpel szuka, ma gixera K6 litrowego
    byl raz czy dwa na Nowodworze
    ale chce cos dodatkowo mniejszego :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2010-12-09 15:58:36
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-09 16:42, Norbi pisze:
    > Jako ze zima i kiepsko sie jezdzi i 750 km w 1 strone przejechac sie nie
    > nalezy do przyjemnosci to jest tu ktos z okolic Swinoujscia
> [...]

    "Opis pojazdu:
    nie odpowiada na maile"

    Ja bym nie brał.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 5. Data: 2010-12-09 21:22:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-09 16:58, duddits pisze:

    > "Opis pojazdu:
    > nie odpowiada na maile"
    >
    > Ja bym nie brał.

    ROTFL. A to taki straszny grzech ze ktos jest "niemailowy" ? Telefon
    przeciez podano.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-12-09 21:25:27
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Jako ze zima i kiepsko sie jezdzi i 750 km w 1 strone przejechac sie nie
    > nalezy do przyjemnosci to jest tu ktos z okolic Swinoujscia

    "Opis pojazdu:
    nie odpowiada na maile"

    Ja bym nie brał.
    -----------------

    A co w tym dziwnego ? może gość nie ma teraz dostępu do sieci, jest często w
    rozjazdach itp.

  • 7. Data: 2010-12-09 21:47:42
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > Wlasnie z mysla o torze
    > - kumpel szuka, ma gixera K6 litrowego
    > byl raz czy dwa na Nowodworze
    > ale chce cos dodatkowo mniejszego :)

    od kiedy litr to za duzo?:-)

    --
    ania

  • 8. Data: 2010-12-09 21:55:00
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ"
    Na Nowodwor idealna ;-)

    Nie moze byc??? honda???
    no i przebieg - ja widze ponad 10kkm
    poczatek niezgodnosci???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-12-09 22:32:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Gru, 22:55, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    > *** "AZ"
    > Na Nowodwor idealna ;-)
    >
    > Nie moze byc??? honda???
    Sorry nie zauważyłem, że to honda - no to idealna... do stania w
    salonie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-12-09 22:38:56
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 22:47, ania pisze:

    > od kiedy litr to za duzo?:-)

    Darus chce sprobowac czegos lzejszego :)

    Norbi
    BLACK XX'03