  • 11. Data: 2024-04-20 20:32:25
    Temat: Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/04/2024 11:34 am, heby wrote:

    > i jest to dość drogie rozwiązanie. Kilka lat temu taki Virgin miał 5zł/rok

    No bez przesady. 5zl to drogo? Z jakiej to zagranicy ten monitoring ma byc?
    O ile w innych krajach mozesz miec wazne rok konto bez zadnych oplat, to
    juz za internet zaplacisz na bank o wiele wiecej.
    Troche ponad rok temu, Play mi zrobil niespodzianke i z 5pln przeskoczyl na
    100 pln rok waznosci konta.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 12. Data: 2024-04-20 22:33:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2024 19:05, LordBluzg(R)?? wrote:
    > I się nie dowiesz, bo "lejki" wyginęły kilka lat temu. Myślałem, że wiesz.

    Napisałem w 1 poście:

    "3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt "

    > Gdzie jest upierdliwe? Mam i używam (z przeznaczeniem jakie Ty chcesz),
    > kobieta i córa też mają. Zero problemów.

    Też mam.

    a) zasięg słaby
    b) prędkości zależne od pory dnia
    c) czasami nie działa bo nie

    Moja karta Aero2 ma już grubo poand 10 lat. Tak bardziej z 15. Wsadzona
    w rounter na strychu jako ostateczność.

    Może nowsze kary mają "lepszą" jakość. Nie wiem.

  • 13. Data: 2024-04-20 22:35:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2024 20:32, 2late wrote:
    > No bez przesady. 5zl to drogo?

    5zł za miesiąc vs 5zł za rok.

    >  Z jakiej to zagranicy ten monitoring ma
    > byc?

    W zasadzie z każdej. I nie monitoring. Czujniki, głónie temperatury. Nie
    rozmawiamy o kamerach.

  • 14. Data: 2024-04-20 22:55:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 22:33, heby pisze:

    > a) zasięg słaby
    > b) prędkości zależne od pory dnia
    > c) czasami nie działa bo nie

    Przecież to wina Twojej lokalizacji a nie usługi.

    > Moja karta Aero2 ma już grubo poand 10 lat. Tak bardziej z 15. Wsadzona
    > w rounter na strychu jako ostateczność.
    >
    > Może nowsze kary mają "lepszą" jakość. Nie wiem.

    Sądzisz, że karta SIM jest odpowiedzialna za zasięg i transmisję?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-04-21 08:25:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-04-2024 o 19:05, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Tak, wiem szukałeś i nie znalazłeś ale myślisz że coś przeoczyłeś. Nie,
    > nie przeoczyłeś. ZTCW, cokolwiek innego niż Aero2 będzie drożej.

    Niekoniecznie.
    Można przenieść numer do Orange, dostajesz przy okazji numer ważny rok.
    Włączasz 300 GB za zgody marketingowe i one chodzą przez ten rok....

    Za rok powtórka z rozrywki.

  • 16. Data: 2024-04-21 09:57:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2024 22:55, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Przecież to wina Twojej lokalizacji a nie usługi.

    Tak, ale poniewarz przywowłaeś osobiste doświadczenia w celu
    usprawiedliwienia zakupu, to ja też przywołuje osobiste, aby wyrównać
    argumentację.

    > Sądzisz, że karta SIM jest odpowiedzialna za zasięg i transmisję?

    Niektóre funkcje gsm zależą od typu karty. Czy tak jest w przypadku
    4g/5g/lte dl Areo2 nie wiem.

    Przykład:

    https://www.njumobile.pl/artykuly/czy-twoja-karta-si
    m-obsluguje-lte

  • 17. Data: 2024-04-21 11:31:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Apr 2024 19:05:51 +0200, w <v00sm1$2glsp$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I się nie dowiesz, bo "lejki" wyginęły kilka lat temu. Myślałem, że wiesz.

    W Virgin już nie ma?

  • 18. Data: 2024-04-21 11:47:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/04/2024 09:57, heby wrote:
    > poniewarz przywowłaeś

    Dżizas.

    ż.

    łałeś.

  • 19. Data: 2024-04-21 14:45:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2024 o 09:57, heby pisze:

    > Tak, ale poniewarz przywowłaeś osobiste doświadczenia w celu
    > usprawiedliwienia zakupu, to ja też przywołuje osobiste, aby wyrównać
    > argumentację.

    Masz wadliwy argument :)

    > Niektóre funkcje gsm zależą od typu karty. Czy tak jest w przypadku
> [...]
    Przecież rozmawiamy o NOWEJ karcie, czyli znów argument jest faulty :>

    BTW u mnie śmiga od 6 lat na LTE bez problemu. Kiedyś (dawno temu) Aero2
    nie działało z LTE ale to nie była wina karty, lecz systemu.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2024-04-21 14:47:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2024 o 11:31, r...@k...pl pisze:

    > W Virgin już nie ma?

    Z prepajdów powywalali, zostały w abonamencie ale też nie wszędzie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>