  • 31. Data: 2024-04-23 22:46:32
    Temat: Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    2late <d...@w...pl> wrote:

    > Troche ponad rok temu, Play mi zrobil niespodzianke i z 5pln przeskoczyl na
    > 100 pln rok waznosci konta.

    Jak to? Juz nie ma tego "1rok za 5zl doladowania"?

    --
    Titus Atomicus

  • 32. Data: 2024-04-24 00:12:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > W abonamencie jest lejek 1Mbit :)

    > Nie rozumiem prepajdowców. Nigdy nie rozumiałem :) To grupa najczęściej
    > i najwięcej roszczeniowa, którą traktuję raczej jak pasożyty :)

    Nie masz nic do traktowania, bo jesteś zwykłym zerem :-)

  • 33. Data: 2024-04-24 00:24:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 00:12, io pisze:

    > Nie masz nic do traktowania, bo jesteś zwykłym zerem :-)

    Mylisz się. Jestem Bogiem i mogę sobie traktować jak chcę :)

    Zawsze tak robiłem i zawsze to działa. "Oni" mogą pukać w dno od spodu
    ale to ja stoję na pokrywie :) Dlaczego tak? Bo mogę i mam przewagę.
    Stać mnie :)...a ich nie stać :)Dlaczego mnie stać? Bo potrafię i nie
    mam z tym żadnego problemu. Oni są poniżej, bo to pasożyty :D Taki mamy
    klimat :) Teraz odpal swój "wuzek inwalicki na duracelki" i możesz się
    oddalić z przeciągiem :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 34. Data: 2024-04-24 01:04:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > Stać mnie :)...a ich nie stać :)Dlaczego mnie stać? Bo potrafię i nie
    > mam z tym żadnego problemu. Oni są poniżej, bo to pasożyty :D Taki mamy

    Ciągle jesteś zerem :-)

    > Teraz odpal swój "wuzek inwalicki na duracelki" i możesz się
    > oddalić z przeciągiem :D

    Żal?

  • 35. Data: 2024-04-24 01:27:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 01:04, io pisze:

    > Ciągle jesteś zerem :-)
    Nic dziwnego, 0x bilion = ZERO

    > Żal?

    Nie rzyg i politowanie. Czapkę załusz, ostatnio niskie temperatury i
    wieje :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 36. Data: 2024-04-24 10:57:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Apr 2024 22:19:18 +0200, w <v0954k$2u0uv$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W abonamencie jest lejek 1Mbit :)

    Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.

    > Nie rozumiem prepajdowców. Nigdy nie rozumiałem :) To grupa najczęściej
    > i najwięcej roszczeniowa, którą traktuję raczej jak pasożyty :)

    Tak, to prepaidowcy najczęściej składają gorzkie żale z powodu "zawyżania"
    opłat na comiesięcznych rachunkach :D

  • 37. Data: 2024-04-24 11:19:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 10:57, r...@k...pl pisze:
    [...]
    > Abo jest dla frajerów. No dobra, aktualnie sam mam. Ale szczerze żałuję.

    A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit". Niczego nie muszę liczyć,
    oszczędzać. MAMZAWSZE :)

    > Tak, to prepaidowcy najczęściej składają gorzkie żale z powodu "zawyżania"
    > opłat na comiesięcznych rachunkach :D

    Zrobiłem sobie klika lat temu "stałe obciążenie" 30zł/mies i zapomniałem
    co to opłata za abonament czy jakieś chore doładowanie. Kompletnie nie
    czuję żadnego obciążenia. Jeśli kończy mi się umowa to przedłużam z
    zaznaczeniem, ze ma być ta sama kwota bo inaczej zrezygnuję z operatora
    :D Telefony kupuję na wolnym rynku i dupie mam "promocje" z ich strony.
    Tak już zleciało 15 lat i leci dalej. Właśnie z Play będą mi montować za
    2 tygodnie "światło" w jednym z moich domów i abonament mam za
    45zł/300MBit gdzie dotąd miałem Neo za 60zł/50Mbit z Orange. I kto ma
    taniej?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2024-04-24 11:33:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-04-2024 o 11:19, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 24.04.2024 o 10:57, r...@k...pl pisze:
    > [...]
    >
    > A ja nie. 1zł dziennie w komforcie "no limit".

    Czyli drożej niż na karcie.

    > Niczego nie muszę liczyć,
    > oszczędzać. MAMZAWSZE :)

    Jak za granicę pojedziesz bez oszczędzania, to możesz wrócić z
    rachunkiem na 580 tys usd, jak taki jeden....

    > Zrobiłem sobie klika lat temu "stałe obciążenie" 30zł/mies i zapomniałem
    > co to opłata za abonament czy jakieś chore doładowanie.

    Dopóki rachunek nie będzie wyższy.....

    Zresztą - comiesięczna doładowanie jest jeszcze łatwiejsze, a przy
    subskrypcji nie trzeba nawet stałego zlecenia samemu zakładać.

  • 39. Data: 2024-04-24 12:24:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nic dziwnego, 0x bilion = ZERO

    Jesteś zerem z bardzo fundamentalnych powodów :-)

    > Nie rzyg i politowanie. Czapkę załusz, ostatnio niskie temperatury i
    > wieje :)

    Palcem w bucie możesz sobie pokiwać. :-)

  • 40. Data: 2024-04-24 13:54:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.04.2024 o 11:33, Cavallino pisze:

    > Czyli drożej niż na karcie.

    Nie. Z tego tytułu mam właśnie Internet za 45zł a nie za 55 :)
    Dodatkowo córa ma prepajda z "mojego konta" też taniej (nolimit)
    Konto abonamentowe daje dodatkowe zniżki na pozostałe usługi, oczywiście
    w Play, które ma również roaming krajowy, czego nie posiadają inni
    operatorzy i w "trudnych" miejscach nie mają zasięgu w ogóle :
    )

    > Jak za granicę pojedziesz bez oszczędzania, to możesz wrócić z
    > rachunkiem na 580 tys usd, jak taki jeden....

    Debile tak robią. Inni kupują prepajda "na chwilę" z danego kraju a
    potem do śmieci oczywiście zależne jest to długości pobytu ale moje
    podróże nie potrzebowały nawet tego a operator i tak blokuje, jeśli się
    limit wyczerpie i kto chce, to sobie to odblokuje ale zapłaci więcej.
    Samo się na rachunek nie nabija więc nie ściemniaj:)

    > Dopóki rachunek nie będzie wyższy.....

    Od 15 lat jest ten sam i nie narzekam. Napisałbym, że pomimo inflacji
    nadal mam taka samą cenę ale cena za połączenia na prepajdach od tego
    czasu wzrosła kilka razy :)

    > Zresztą - comiesięczna doładowanie jest jeszcze łatwiejsze, a przy
    > subskrypcji nie trzeba nawet stałego zlecenia samemu zakładać.

    Nie rozumiem "doładowania".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>