  • 11. Data: 2012-06-03 20:20:34
    Temat: Re: [Lekko NTG] wieszak na kask
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:03, J_K_K pisze:

    > W kibelku na BP byłeś ;) ?

    Jest jeszcze opcja wstawienia bankomatu...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2012-06-03 21:02:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    J_K_K pisze:

    > W kibelku na BP byłeś ;) ?

    Byłem, ale osso chodzi? Mają tam jakiś fajny patent? Bankomat jako półka
    nie wchodzi w rachubę, mam do uporządkowania 4 kaski, nie stać mnie na 4
    bankomaty.
    Myślałem jeszcze o wykorzystaniu jako półki 2 parapetów wewnętrznych
    drewnianych jakie mi pozostały po budowie ale są niestety zbyt wąskie
    (około 23 cm) i nie dają pewnego oparcia kaskom.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2012-06-03 21:05:49
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Czy może ktoś przerabiał podobny temat?

    To co znalazłem IMO ciekawego to:

    http://www.amazon.com/dp/B002HJCZ4G/ref=asc_df_B002H
    JCZ4G1789416?smid=A16EQQFLPSKFJZ&tag=nextagusmp03823
    01-20&linkCode=asn&creative=395105&creativeASIN=B002
    HJCZ4G

    http://www.bkrider.com/bkrider/SKUSearch.asp?px=NT&s
    criteria=C01003224

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-06-03 22:00:18
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 03 Jun 2012 21:02:03 +0200 Piotr Rezmer

    >Myślałem jeszcze o wykorzystaniu jako półki 2 parapetów wewnętrznych
    >drewnianych jakie mi pozostały po budowie ale są niestety zbyt wąskie
    >(około 23 cm) i nie dają pewnego oparcia kaskom.

    W marketach budowlanych mają tanio gotowe półki do szaf, w różnych
    rozmiarach i kolorach. Dokupujesz dwa kątowniki, kilka kołków
    rozporowych, kilka wkrętów i masz półkę za grosze.

  • 15. Data: 2012-06-03 22:02:28
    Temat: Re: wieszak na kask
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 3 Cze, 20:20, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Jest jeszcze opcja wstawienia bankomatu...

    ...o ile pamiętam ten wariant kończy się noszeniem kasku po domu :(

  • 16. Data: 2012-06-03 23:30:20
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    __Maciek pisze:

    > W marketach budowlanych mają tanio gotowe półki do szaf, w różnych
    > rozmiarach i kolorach. Dokupujesz dwa kątowniki, kilka kołków
    > rozporowych, kilka wkrętów i masz półkę za grosze.

    Ee, teraz jest trend new school czyli długi kotwy do ściany, w półce
    wywiercone dwa dopasowane otwory w grubości. Montaż bez widocznych
    kątowników.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2012-06-04 09:20:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 14:55, Piotr Rezmer pisze:
    > To może być pytanie na forum.muratordom.pl ale spróbuję tutaj. Jako że
    > kończę budowę domu, chciałbym uporządkować kwestię ciuchów
    > motocyklowych. Naszedł mnie taki pomysł by kaski trzymać w wiatrołapie.
    > Myślę o czymś w rodzaju wieszaka na kask. Wymagania:
    > 1. nie uszkadza kasku (rysowanie, odgniecenie)
    > 2. Stabilne, nie pozwalające na upadek kasku
    > 3. Skromny design.
    >
    > Czy może ktoś przerabiał podobny temat?

    Kryzys wieku średniego.
    Ja go jeszcze nie miałem, bo nie mam nawet 25 lat, ale symptomy są
    jednoznaczne.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 18. Data: 2012-06-04 09:57:11
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 04 Jun 2012 09:20:48 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Kryzys wieku średniego.
    > Ja go jeszcze nie miałem, bo nie mam nawet 25 lat, ale symptomy są
    > jednoznaczne.

    Mam wrażenie, że za wszelką cenę koniecznie chcesz pojawić się w każdym
    wątku. Może idź polatać troche? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 19. Data: 2012-06-04 10:39:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-04 09:57, Piotr Klimek pisze:

    > Mam wrażenie, że za wszelką cenę koniecznie chcesz pojawić się w każdym
    > wątku. Może idź polatać troche? :)

    A na czym ma polatac ? Motocykl ma do patrzenia, a na skuterze nie moze
    bo mu prawo jazdy zabrali za jazde po pijaku. Pozostaje grac role glupka
    grupowego.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 20. Data: 2012-06-04 11:27:45
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 04 Jun 2012 10:39:30 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A na czym ma polatac ? Motocykl ma do patrzenia, a na skuterze nie moze
    > bo mu prawo jazdy zabrali za jazde po pijaku. Pozostaje grac role glupka
    > grupowego.

    Moze jakis cross bez rejestracji - nie wiem.