  • 1. Data: 2008-02-29 08:33:11
    Temat: Lekko off-topic, tak powinien wyglądać kontakt telefoniczny do każdego admina... :P
    Od: futszaK <f...@g...com>

    http://dc.czarne.net/kontakt.jpg

  • 2. Data: 2008-02-29 08:59:54
    Temat: Re: Lekko off-topic, tak powinien wygla;dac' kontakt telefoniczny do kaz.dego admina... :P
    Od: Krzysztof S'cierski <k...@d...pl>

    futszaK pisze:
    > http://dc.czarne.net/kontakt.jpg

    Czego ty tam szuka?es'... ;) ja bym sie; nie chwali?... :D

    --
    Krzysztof S'cierski

  • 3. Data: 2008-02-29 09:05:07
    Temat: Re: Lekko off-topic, tak powinien wygl?daa kontakt telefoniczny do ka?dego admina... :P
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://dc.czarne.net/kontakt.jpg

    Widze ze na ciekawe strony wchodzisz :->
    Pewnie wszedles bo zauwazyles blad na stronie i chciales sie skontaktowac z
    adminem :D :D :D

  • 4. Data: 2008-02-29 10:38:06
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Krzysztof S'cierski wrote:

    > Czego ty tam szuka?es'... ;) ja bym sie; nie chwali?... :D

    a Szanowny Kolega z LPRu ?

  • 5. Data: 2008-02-29 10:42:56
    Od: futszaK <f...@g...com>

    TaKeN TaKeNoWsKi wrote:

    > Widze ze na ciekawe strony wchodzisz :->
    > Pewnie wszedles bo zauwazyles blad na stronie i chciales sie skontaktowac z
    > adminem :D :D :D

    przyciągnął mnie wielki napis PROMOCJA :P

    futszaK

  • 6. Data: 2008-02-29 11:02:51
    Temat: Re: Lekko off-topic, tak powinien wygląać kontakt telefoniczny do każdego admina. .. :P
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@d...pl>

    futszaK pisze:

    > a Szanowny Kolega z LPRu ?

    Jeśli tak by było, to bym potępiał :D

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 7. Data: 2008-02-29 11:22:55
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    > przyciągnął mnie wielki napis PROMOCJA :P

    2 pedalow w cenie jednego :D?
    Czy z dupy jesien sredniowiecza na wiosne :D?

  • 8. Data: 2008-02-29 12:18:44
    Od: "Marcin Sz." <m...@t...poczta.onet.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:

    > 2 pedalow w cenie jednego :D?
    > Czy z dupy jesien sredniowiecza na wiosne :D?

    Uroczyste odpalenie parasoli :D

    --
    marcin

  • 9. Data: 2008-03-01 21:57:41