  • 1. Data: 2010-09-13 00:09:51
    Temat: Leoš Mareš - Zima Youtube.pl kontra mafia TVP1 Opole
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Na odtrutkę po szmatławych piosenkach Opola okupionych złodziejskim
    abonamentem za 206 złotych na rok, słucham Leoša Mareša i innych, który ma w
    małym kraju ponad 1 mln 107 tys. wejść. Spotkanie z prawdziwą muzyką. Za
    darmo. Czuje się prawdziwy artyzm, umuzykalnienie, emocje i uczucia. I się
    dziwie, jak grupa z TVP naciąga kasę na przechodzonych piosenkach ze śmietnika
    muzyki. Co roku tak samo. I już sobie dyrektorzy w TVP, mogą kupić mieszkanie,
    auto, wczasy na Teneryfie i o to chodzi. TVP z rządem, który zrobił tą ustawę
    i nie chce iść na płacenie za to co oglądasz, to mafia.

    Leoš Mareš - Zima
    http://www.youtube.com/watch?v=Z7jrdy80Df4

  • 2. Data: 2010-09-13 06:27:19
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

> [...]
    > małym kraju ponad 1 mln 107 tys. wejść. Spotkanie z prawdziwą muzyką. Za
    > darmo. Czuje się prawdziwy artyzm, umuzykalnienie, emocje i uczucia.

    Wcale to nie jest dużo lepsze od Opola.

  • 3. Data: 2010-09-13 06:40:31
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 13-09-2010 o 08:27:19 noy <j...@k...mati.com.pl> napisał(a):

    > łucham Leoša Mareša i innych, który

    > Wcale to nie jest dużo lepsze od Opola.

    Ano. A jeśli będziemy sugerować się ilością wyświetleń, to lepiej zaprosić
    Justina Biebera...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2010-09-13 07:35:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6jq4f$53p$1@inews.gazeta.pl...

    Dlaczego, gnoju zmieniasz ciagle adresy?

  • 5. Data: 2010-09-13 07:41:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Ghost* napisał(-a):

    > Dlaczego, gnoju zmieniasz ciagle adresy?

    Nie pytaj, tylko plonkuj każdego jego klona i przy okazji nie wyciągaj
    śmieci z kosza.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-09-13 07:59:37
    Temat: Re: Leoą Mareą - Zima Youtube.pl kontra mafia TVP1 Opole
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Marcin Rolicki wrote:
    > Leoą Mareą - Zima
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z7jrdy80Df4

    kiepskie

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-09-13 11:22:51
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Leoą Mareą - Zima

    słuchaj co Ty wyjeżdżasz co chwila z jakimiś pseudo ARTYSTAMI :)
    i kto każe Tobie oglądać OPOLE
    jeżeli nie podoba się oplacanie abo to napisz konkretny temat
    czy widziałeś kiedyś w TV np.QLIMAX ?
    na youtube teledysków nie oglądam tylko zasysam lub kupuję w najlepszym
    formacie video i dźwiękiem DTS (to jest muza)
    i jeszcze raz napiszę że youtube nie jest żadnym wyznacznikiem oglądalności
    tu może wejść każdy z naszego globu.

  • 8. Data: 2010-09-13 13:03:40
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ano. A jeśli będziemy sugerować się ilością wyświetleń, to lepiej zaprosić
    > Justina Biebera...

    To jest najlepsza miara mocniejsza od oglądalności. Tutaj ludzie zwiększają
    oglądalność przez sięgnięcie po to co chcieli zobaczyć. A nie, bo nie mieli co
    robić, bo akurat był włączony telewizor, bo nuda, ...

  • 9. Data: 2010-09-13 13:05:25
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dlaczego, gnoju zmieniasz ciagle adresy?

    Poddaj się recyclingowi, zrób ze sobą porządek.

  • 10. Data: 2010-09-13 13:15:36
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > słuchaj co Ty wyjeżdżasz co chwila z jakimiś pseudo ARTYSTAMI :)
    > i kto każe Tobie oglądać OPOLE

    To jest mechanizm okradania, mafia TVP każe sobie słono płacić przymusowych
    206 złotych, a potem daje jak Opole bez rozliczenia chłam. Nie zależnie, jak
    ogląda program 4 mln widzów, to też 206 złotych, jak 2 mln to też 206 złotych,
    jak 500 tys. to też 206 złotych. Nic tylko kraść te 206 złotych i żyć i się
    śmiać z tych co płacą.