  • 1. Data: 2009-11-10 11:06:45
    Temat: Lexmark E120 - zacinanie się papieru
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Przez 3,5 roku kilka razy zacinał się papier w tym Lexmarku, ale
    wystarczyło go wyjąć i było dalej OK. Ostatnio po takim zacięciu wyjąłem
    papier po czym znowu się zaciął. I tak z 5 razy w kółko, raz za razem,
    ani jedna strona się nie wydrukowała bez zacięcia. Czy taką usterkę da
    się naprawić? Ile to kosztuje? Jeśli to ma jakieś znaczenie, to na 3
    miesiące przed usterką zmieniłem papier zwykły 80 g. na bardzo cieniutki
    papier, bo akurat taki miałem.

    Dzięki i pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-11-10 15:05:39
    Temat: Re: Lexmark E120 - zacinanie się papieru
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > ani jedna strona się nie wydrukowała bez zacięcia. Czy taką usterkę da się
    > naprawić? Ile to kosztuje? Jeśli to ma jakieś znaczenie, to na 3

    można próbować. Z reguły przyczyną są sparciałe albo brudne gumy na wałkach.
    Można przetrzeć je delikatnie cienkim papierem ściernym tak aby pozbyć się z
    nich białawego nalotu który utrudnia przyczepność z papierem.

  • 3. Data: 2009-11-10 21:13:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Leszek pisze:
> [...]
    > się naprawić? Ile to kosztuje? Jeśli to ma jakieś znaczenie, to na 3
    > miesiące przed usterką zmieniłem papier zwykły 80 g. na bardzo cieniutki

    Moze ustawiłeś na podawanie ręczne, a nie np. górny zasobnik papieru?
    Tez kiedyś myślałam, że mi się drukarka zepsuła.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-11-11 10:22:24
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Animka pisze:

    > Moze ustawiłeś na podawanie ręczne, a nie np. górny zasobnik papieru?
    > Tez kiedyś myślałam, że mi się drukarka zepsuła.

    Nic nie zmieniałem, zawsze wkładałem papier do dużego zasobnika na dole,

  • 5. Data: 2009-11-13 23:13:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Leszek pisze:

    > Nic nie zmieniałem, zawsze wkładałem papier do dużego zasobnika na dole,

    Masz ustawione na podawanie papieru ręczne, czy automat?

    --
    animka