  • 1. Data: 2011-07-14 19:05:46
    Temat: Lightroom - raz jeszcze
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy po rejestracji Lightrooma, on-line, dostaje sie jakis potwierdzajacy
    mail zwrotny, z jakimis bonusami (tak jak przy Photoshopie)?
    TA

  • 2. Data: 2011-07-16 03:45:43
    Temat: Re: Lightroom - raz jeszcze
    Od: Tomasz Bojakowski <m...@W...chrum.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 21:05:46 +0200, T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> wrote:
    > Witam,
    > Czy po rejestracji Lightrooma, on-line, dostaje sie jakis potwierdzajacy
    > mail zwrotny, z jakimis bonusami (tak jak przy Photoshopie)?
    > TA

    Nie przychodzi nic. Możesz co najwyżej po zalogowaniu się na swoje Adobe ID
    sprawdzić numer seryjny, datę rejestracji, platformę której dotyczy rejestracja
    (lightroom, wyjątkowo, jest na Windowsa i Maca od razu licencjonowany).
    Bonusów nie pamiętam.

    T.
    --
    http://www.tomasz.bojakowski.com
    Należy wybaczać swym wrogom, nie wcześniej jednak, niż ich powieszą.

  • 3. Data: 2011-07-16 15:55:04
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 21:05:46 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Czy po rejestracji Lightrooma, on-line, dostaje sie jakis potwierdzajacy
    > mail zwrotny, z jakimis bonusami (tak jak przy Photoshopie)?

    Orientujesz się może, czy licencja Lightrooma jest ważna tylko rok czy na
    zawsze? Przez jaki czas można wgrywać nowsze wersje w ramach licencji?
    Z góry dzięki.

    --
    Krasnal...

  • 4. Data: 2011-07-16 18:33:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-07-16 17:55, Krasnal pisze:

    > Orientujesz się może, czy licencja Lightrooma jest ważna tylko rok czy na
    > zawsze? Przez jaki czas można wgrywać nowsze wersje w ramach licencji?
    > Z góry dzięki.

    http://labs.adobe.com/technologies/eula/lightroom.ht
    ml

    A może liczysz, że ktoś przeczyta licencję za ciebie i zrobi streszczenie?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-07-17 00:02:30
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 20:33:47 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > http://labs.adobe.com/technologies/eula/lightroom.ht
    ml
    > A może liczysz, że ktoś przeczyta licencję za ciebie i zrobi streszczenie?

    No i chciałeś pomóc a nie pomogłeś. Nie znam aż tak angielskiego, zapytałem
    nie Ciebie tylko kogoś kto mam nadzieję ma z programem Lightroom do
    czynienia, więc miałem nadzieję, że czai warunki licencji, i mi odpowie.
    Ale oczywiście najlepiej się wtrącić i odsyłać do google. Wierzyłem, że to
    zapytanie da mi szybciej odpowiedź niż moje własne szukanie i tłumaczenie
    licencji, ale przekonałeś mnie, że jednak nie.

    --
    Krasnal...

  • 6. Data: 2011-07-17 07:32:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krasnal wrote:

> [...]
    > odsyłać do google. Wierzyłem, że to zapytanie da mi szybciej
    > odpowiedź niż moje własne szukanie i tłumaczenie licencji, ale

    lenistwo nie popłaca...

  • 7. Data: 2011-07-17 15:51:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ivr1gc$d0d$1@news.dialog.net.pl>,
    Tomasz Bojakowski <m...@W...chrum.pl> wrote:

> [...]
    > rejestracja
    > (lightroom, wyjątkowo, jest na Windowsa i Maca od razu licencjonowany).

    A, ok. Dzieki.
    To samo odpowiadaja z Anglii.
    Bo przyznam sie ze juz dzwonilem do Adobe.pl i tam byly bardzo
    wzburzeni, ze kupilem cos taniej za granica, twierdzili, ze to na 99%
    pirat i namwiali do siebie na ekspertyze (to podobno tylko kilka dni
    trwa).
    Czy oni naprawde nie maja innych problemow?

    TA

  • 8. Data: 2011-07-17 15:55:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <pshc8gbk7x99$.f010ks2cxets$.dlg@40tude.net>,
    Krasnal <k...@o...pl> wrote:

    > Orientujesz się może, czy licencja Lightrooma jest ważna tylko rok czy na
    > zawsze? Przez jaki czas można wgrywać nowsze wersje w ramach licencji?

    Tak jak z innymi programami. Do wtedy kiedy pojawiaja sie updaty. Znaczy
    podwersje. Jak sie pojawi nowy program, z nowa cyferka na poczatku,
    musisz kupic upgrade. Albo uzywac dotychczczasowej wersji.

    TA

  • 9. Data: 2011-07-17 18:09:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Tak jak z innymi programami. Do wtedy kiedy pojawiaja sie updaty.
    > Znaczy podwersje. Jak sie pojawi nowy program, z nowa cyferka na
    > poczatku, musisz kupic upgrade. Albo uzywac dotychczczasowej wersji.

    dodajmy że gnojki z Adobe nowe aparaty do systemu też wprowadzają przy
    okazji dużych upgradów więc jak kupisz sobie nowy aparat to będziesz musiał
    bulnąć na nową wersję LR :)

    albo przerabiać rawy poprzez raw do dng konwerter

  • 10. Data: 2011-07-17 18:10:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > trwa).
    > Czy oni naprawde nie maja innych problemow?

    no to jest ich zasadniczy problem... nie zapłaciłeś haraczu na polski
    oddział.