  • 1. Data: 2011-07-16 12:16:58
    Temat: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Crosspostuje na obie grupy.
    Sluchajcie, czy naprawde nie moznaby skonczyc z ta fikcja i polaczyc te
    grupy? Przeciez wiekszosc tematow jest naprawde wspolna. Fotografia to
    fotografia. Co najwyzej watki specyficzne dla jednej czy czy drugiej
    grupy moznaby tagowac.
    TA

  • 2. Data: 2011-07-16 19:31:53
    Temat: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: Marek <2...@g...com>

    Ale watki (zdrobnienie od waty?) to NTG ;). Chłopie, klawisz Alt masz
    po prawej, koło spacji. Dziś już można pisać w sieci po polsku.
    Skoro jednak tematy według Ciebie są wspólne, to może ogranicz się do
    czytania jednej grupy i problem zniknie?
    Według mnie te obszary tylko w zasadniczym aspekcie się pokrywają. Ale
    już kwestie technologiczne są bardzo różne. A na dodatek i bez fuzji
    jest tu spory ruch. Chyba że ktoś siedzi głównie w sieci, zamiast
    używać realnego życia. Wtedy może mu być mało :).

    --
    Marek

  • 3. Data: 2011-07-16 19:50:42
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 16 Lip, 21:31, Marek <2...@g...com> wrote:
    > Ale watki (zdrobnienie od waty?) to NTG ;). Chłopie, klawisz Alt masz
    > po prawej, koło spacji. Dziś już można pisać w sieci po polsku.

    > Marek

    ...a jak ma znalezc na klawiaturze te ę, ą skoro u mnie jest jakiejs
    ö, ä, ü
    Pozdrawiam
    StaM

  • 4. Data: 2011-07-16 20:26:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-16 21:50:42 +0200, StaM <k...@y...com> said:

    > ...a jak ma znalezc na klawiaturze te ę, ą skoro u mnie jest jakiejs
    > ö, ä, ü

    Kup se maka. Tam na klawiszach są pl-literki
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-07-16 21:45:17
    Od: Marek <2...@g...com>

    StaM:

    > ...a jak ma znalezc na klawiaturze te ę, ą  skoro u mnie jest jakiejs
    > ö, ä, ü

    O ile wiem, wątkotwórca klika z Warszawy. Jeśli nie przywiózł
    komputera z jakieś egzotycznej podróży, nie powinien mieć z tym
    kłopotów. Choć mogę się mylić :).
    Do pewnego stopnia (ale nie całkiem) rozumiem piszących na grupę z pl.
    w adresie, klikających za granicą w niepolską klawiaturę. Lecz takie
    "zarzynanie słów" jest często tylko efektem niechęci do wyrobienia
    sobie nawyku przytrzymywania chwilami Alt i Shift. A to przecież nie
    boli :).

    --
    Marek

  • 6. Data: 2011-07-17 11:09:12
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Fotografia to fotografia.

    Proste rzeczy są najciężej przyswajalne;)

    marek

  • 7. Data: 2011-07-17 11:17:42
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 16 Lip, 22:26, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Kup se maka. Tam na klawiszach są pl-literki
    > :)
    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam

    Pozdrawim wzajemnie, i nie skorzystam. Nie chce przewracac mego zycia
    na samej jego koncowce. :(
    StaM

  • 8. Data: 2011-07-17 15:44:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <7...@h...go
    oglegroups.com>,
    Marek <2...@g...com> wrote:

    > Ale watki (zdrobnienie od waty?) to NTG ;). Chłopie, klawisz Alt masz
    > po prawej, koło spacji.

    Po pierwsze po prawej, kolo spacji nie mam Alta, madralo.
    I co teraz?

    >Dziś już można pisać w sieci po polsku.

    Mozna, ale netykieta mowi, ze mozna pisac bez polskich znakow, madralo.
    Doucz sie.
    W praktyce pisanie bez polskich znakow to wciaz bezpieczniejszy sposob.
    Chyba bardzo rzadko bywasz w sieci, skoro tego nie widzisz.
    Hint - zobacz co z pliterkami robi na przyklad google.

    A na przyszlosc - nie tworz sztucznie offtopikow jak nie masz nic
    madrego do powiedzenia.

    >Po pie
    > Skoro jednak tematy według Ciebie są wspólne, to może ogranicz się do
    > czytania jednej grupy i problem zniknie?

    Nie zniknie.
    Glupie masz rady.

    TA

  • 9. Data: 2011-07-17 18:18:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-17 17:44:43 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Po pierwsze po prawej, kolo spacji nie mam Alta, madralo.
    > I co teraz?

    Używaj lewego. Albo jeszcze lepiej przestaw se po prostu na klawiaturę
    maszynistki i alt stanie się zbędny.
    To tylko taka dygresja na boku off topa :)

    Z całą resztą, tą niżej co ją wyciąłem się zgadzam. Ja osobiście u
    pliterek nie zrezygnuję. Dzięki nim nie sadzę takich byków, że
    niektórych by paznokcie u nóg rozbolały.
    :)

  • 10. Data: 2011-07-17 18:58:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ivv92g$lml$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Używaj lewego.

    Oj, wiem przeciez. Zepsules mi zabawe.
    :-(

    >Albo jeszcze lepiej przestaw se po prostu na klawiaturę
    > maszynistki i alt stanie się zbędny.

    E tam, latwo ci mowic przestaw sie.
    :-(

    > Z całą resztą, tą niżej co ją wyciąłem się zgadzam. Ja osobiście u
    > pliterek nie zrezygnuję. Dzięki nim nie sadzę takich byków, że
    > niektórych by paznokcie u nóg rozbolały.
    > :)

    Ale widzisz - przeciez ja nikogo nie zmuszam do rezygnacji z pliterek.
    Poza tytulami. A ten madrala nie pozwala mi robic tego, co jest zgodne z
    netykieta i ma uzasadnienie praktyczne.
    Mnie paznokcie u nog bola jak widze brak literek w miejscu pliterek.
    Albo jak sie watek krzaczy.
    A normalny tekst pisany bez pliterek pisze/czytam bezproblemowo. Kwestia
    przyzwyczajenia.

    TA