  • 1. Data: 2014-06-15 11:59:14
    Temat: Linuksowy komputerek z WiFi w jednym module
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Wydaje mi się, że ktoś tu kiedyś pokazywał jakiś linuksowy komputerek do
    zastosowań embedded, który mieścił się na jednym module, zbliżonym
    rozmiarami do popularnych modułów GSM albo GPS. O ile mnie pamięć nie
    myli, miało to pracować na OpenWRT, mieć wbudowane WiFi i kosztować
    kilka czy kilkanaście dolarów za sztukę u chińskiego sprzedawcy.

    Szukając jakichś informacji na ten temat znalazłem VoCore:
    http://tinyurl.com/ofp29da

    Fajny moduł, jednak to nie to, czego szukałem. Ten ciągle jest w fazie
    rozwoju, a to czego szukałem można było już gdzieś kupić. Poza tym
    VoCOre ma otwory do wlutowania goldpinów, a tamto coś było w wersji SMD.

    Ktoś kojarzy o co mogło chodzić? Szczególnie jestem ciekaw czy ten moduł
    posiadał interfejs I2S.

  • 2. Data: 2014-06-15 15:13:50
    Temat: Re: Linuksowy komputerek z WiFi w jednym module
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2014-06-15, o godz. 11:59:14
    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > kilka czy kilkanaście dolarów za sztukę u chińskiego sprzedawcy.
    >
    > Szukając jakichś informacji na ten temat znalazłem VoCore:

    HLK-RM04 i klony z takim samym procesorem jak powyższe. Trzeba sobie
    poszukać "uart wifi" na ebay.com i sporo tego za rozsądne ceny.

    --
    http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.

  • 3. Data: 2014-06-16 07:19:48
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    http://www.acmesystems.it/aria

  • 4. Data: 2014-06-16 07:42:36
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl> wrote:

    > HLK-RM04 i klony z takim samym procesorem jak powyższe. Trzeba sobie
    > poszukać "uart wifi" na ebay.com i sporo tego za rozsądne ceny.

    http://www.dx.com/p/hi-link-hlk-rm04-serial-port-eth
    ernet-wi-fi-adapter-module-blue-black-214540
    http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-uart-wi
    fi-module-HLK-RM04-test-board/1129436621.html