  • 1. Data: 2011-02-23 07:59:37
    Temat: Łódź -> Rybnik
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, jutro mam trasę od rana w te i z powrotem. Nie wiem jaka jest
    sytuacja w tej chwili w tych okolicach. Jakbyście sugerowali coś zmienić
    to chętnie posłucham.

    Łódź -> DK1 do D86 do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink

    Prosta jak drut, ale może gdzieś jakieś większe roboty są o których nie
    wiem.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-02-23 08:12:24
    Temat: Re: Łódź -> Rybnik
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 07:59:37 +0100, Karol Y napisał(a):

    > Łódź -> DK1 do D86 do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink
    >
    > Prosta jak drut, ale może gdzieś jakieś większe roboty są o których nie
    > wiem.

    W miarę OK, 2 sprawy - jak zjedziesz na węźle Rowień to do Rybnika są
    straszne dziury, jak na węźle Bełk - jest dużo lepiej (chociaż i tak są
    dziury).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2011-02-23 10:05:51
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-02-23 07:59, Karol Y pisze:
    (...)
    > Łódź -> DK1 do D86 do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink
    >
    > Prosta jak drut, ale może gdzieś jakieś większe roboty są o których nie
    > wiem.

    Jeśli jedziesz poza godzinami szczytu, a w zasadzie jeśli w okolicach
    Gliwic będziesz poza tymi godzinami- rozważ przejazd A4-ką o jeden zjazd
    dalej i jazdę na Rybnik drogą 78. Jest krócej i często szybciej, poza
    tym od razu wjeżdżasz do Rybnika w miarę dobrą drogą, a nie po dziurach
    i w korku- jak ma to miejsce po zjeździe z A1-ki.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 4. Data: 2011-02-23 12:58:55
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 10:05:51 +0100, juhass napisał(a):

> [...]
    > tym od razu wjeżdżasz do Rybnika w miarę dobrą drogą, a nie po dziurach
    > i w korku- jak ma to miejsce po zjeździe z A1-ki.

    Dokładnie, możesz próbowac DK78 w zależności gdzie do tego Rybnika.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2011-02-23 13:22:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-23 07:59, Karol Y pisze:
    > do Katowic -> dalej przez A4, A1 -> Rybink

    IMHO prościej jest jechać z Katowic w kierunku Skoczowa,
    za Łaziskami skręcić na Orzesze i dalej Rybnik.

    Mam SR na tablicach :-)
    P.

  • 6. Data: 2011-02-23 22:15:08
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Dzięki Panowie, spróbuje tego drugiego zjazdu przez DK78 skoro lepsza, a
    i Gliwicką prosto do centrum wpadnę :-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2011-02-24 10:09:24
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 22:15:08 +0100, Karol Y napisał(a):

    > Dzięki Panowie, spróbuje tego drugiego zjazdu przez DK78 skoro lepsza, a
    > i Gliwicką prosto do centrum wpadnę :-)

    Niezły pomysł, ale w godzinach szczytu po pierwsze mogą być korki, po
    drugie dużo Lek. Ale ogólnie czasowo i kilometrowo wypadnie korzystniej
    niż autostradą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138