  • 1. Data: 2014-12-11 22:40:53
    Temat: Loncin 200cc Strasznie dymi i przerywa
    Od: KwiAteK150898 <rafiki150898@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam wszystkich, no to jest tak jak w temacie,, kupilem juz takiego co
    lekko dymił a teraz to sie pogorszyło i to mocno :/
    Silnik tez przerywa na srednich oraz maxymalnych obrotach (to nie odcinka)
    nwm co sie dzieje,,, traci moc, na poczatku na 3 szedł na koło teraz na 2
    ma cieżko, nie wiem co mu jest, nie znam si ena tym, jak cos mam brata
    mechanika lecz samochodowy i on mówi ze zawory moga puszczac albo
    pierscienie lub tez z rozrządu moze cos leciec nie wiem pomocy!

  • 2. Data: 2014-12-11 23:58:51
    Temat: Re: Loncin 200cc Strasznie dymi i przerywa
    Od: N1 <s...@v...pl>

    A może byś sprecyzował "dymienie".
    Dymi na czarno czy niebiesko/siwo?
    Dymi cały czas czy tylko po odjęciu gazu?
    Dymi na zimnym silniku czy po rozgrzaniu?
    Ułatwi to diagnozę.

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2014-12-12 11:10:50
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-12-11 23:58, N1 nie jest świadom, że wchodzi na pole minowe:

    > A może byś sprecyzował "dymienie".

    Na Boga, nie!!! Toż to co już wypuczył woła o pomste do nieba. Jak
    zacznie precyzować to pewnikiem będziemy szorować gębami po rowie
    mariańskim

  • 4. Data: 2014-12-19 11:38:34
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 22:40:55 UTC+1 użytkownik KwiAteK150898 napisał:

    W tym modelu to przyczyną może być nawet błotnik.

    Sprzedaj to jak jest i przyjmij z pokorą lekcję od życia.
    Nawet brat mechanik Cię za tego złoma znienawidzi i to prędzej niż później.

    KJ