  • 1. Data: 2013-02-28 11:18:46
    Temat: Luksfery - system montazu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Jest sobie stary garaż w którym trzeba otwór okienny wypełnić luksferami (a
    w zasadzie pustakami szklanymi). Aby to jakoś sensownie wyglądało chciałbym
    użyć jakiegoś systemu z plastikowymi listwami zamiast fug. Wszystkie systemu
    jakie oglądałem wymagają dostępu albo z boku albo od góry dla wsuwania
    prętów. Instrukcie jakie znalazłem oraz filmiki instruktarzowe pokazują
    zwykle montaż ścianki prysznicowej (lub innej) która nie sięga sufitu więc
    od góry można wsuwać pręty.

    Spotkał się ktoś z systemem który można montować od boku? Czyli listwy
    plastikowe pomiędzy luksferami (te zamiast fug) musiałyby się składać z
    dwóch części: Dajemy jedną od zewnątrz, następnie od środka dajemy zaprawę i
    zbrojenie i na jakiś klips doczepiamy wewnętrzną listę. Istnieje coś
    takiego?

    Tak wiem, że mogę zrobić tradycyjnie na fugę, ale na razie szukam
    rozwiązania systemowego jak nic nie znajdę zrobię tradycyjnie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2013-02-28 12:12:48
    Temat: Re: Luksfery - system montazu
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 11:18:46 +0100, Ergie napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak wiem, że mogę zrobić tradycyjnie na fugę, ale na razie szukam
    > rozwiązania systemowego jak nic nie znajdę zrobię tradycyjnie.

    -> pl.misc.budowanie

  • 3. Data: 2013-02-28 12:27:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    .net...

    -> pl.misc.budowanie

    Przepraszam, właśnie tam miał ten post trafić. Pomyliłem się.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-02-28 14:02:26
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-02-28 12:12, Iglo pisze:

    > -> pl.misc.budowanie

    Oj tam, przeciez luksfery do garazu maja byc, zeby auto mialo ladnie ;P

    --
    jarek

  • 5. Data: 2013-02-28 14:16:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Jarek Pudelko wrote:
    > W dniu 2013-02-28 12:12, Iglo pisze:

    > Oj tam, przeciez luksfery do garazu maja byc, zeby auto mialo ladnie
    > ;P

    równie dobrze mogło pójść na alt.pl.car-audio ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-02-28 15:27:10
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-28 14:16, Big Jack pisze:
> [...]

    ale jakie auto? i jak tu dobrać luksfery nie znając nawet koloru... ;P

    > równie dobrze mogło pójść na alt.pl.car-audio ;)

    przecież nie pisał nic że dźwięk ma się dobrze rozchodzić :)

    Lukasz

  • 7. Data: 2013-02-28 17:57:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-02-28 11:18, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > Tak wiem, że mogę zrobić tradycyjnie na fugę, ale na razie szukam
    > rozwiązania systemowego jak nic nie znajdę zrobię tradycyjnie.

    robilem w tym roku całą ściane w domu - ale metoda tradycyjna 'na fuge +
    metalowe prety w srodku.

    To co Ty chcesz zrobic robi się w inny sposób:
    - jedzesz do firmy i zamawiasz gotowe okno z pustaków.
    Jesli powierzchnia tego okna jest duza, to pewnie bedzie ono podzielone
    na sekcje.
    - kazda sekcja jest gotowa do wstawienia, opasana dodatkowo metalowa
    tasma - wystarczy tylko to zakotwic: szybko, sprawnie i bez babrania.

  • 8. Data: 2013-03-01 09:23:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > - kazda sekcja jest gotowa do wstawienia, opasana dodatkowo metalowa
    > tasma - wystarczy tylko to zakotwic: szybko, sprawnie i bez babrania.

    W tym problem że chcę by fuga byłą koloru złoty brąz tak jak sąsiednia
    brama. Dlatego szukam rozwiązania systemowego (mają takie kolory) ale
    niestety one wymagają dostępu od góry lub od boku na czas montażu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-03-01 10:09:34
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-01 09:23, Ergie pisze:
> [...]
    > brama. Dlatego szukam rozwiązania systemowego (mają takie kolory) ale
    > niestety one wymagają dostępu od góry lub od boku na czas montażu.

    kolor fugi lub plastykowej listwy uzgadniasz bezposrednio z firma.
    Nie interesuje Cie jak to bedzie zrobione - do Ciebie przyjezdza ekipa z
    juz gotowym oknem z pustakow i Ci to wstawiaja jak kazde inne okno.
    Zrob zdjecie lub wez inna probke kolorystyczna i udaj sie do firmy
    robiacej 'w szklanych pustakach'.
    Koszt jest nieduzo wiekszy niz bedziesz to robil sam na miejscu a masz
    to zrobione szybko i estetycznie.

    Nie wiem skad jestes, wiec nie polece zadnej firmy.

  • 10. Data: 2013-03-01 10:36:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > brama. Dlatego szukam rozwiązania systemowego (mają takie kolory) ale
    > niestety one wymagają dostępu od góry lub od boku na czas montażu.

    Nie wiem co kombinujesz, ale żeby potem nie pojawiło się ogłoszenie.

    Sprzedam działkę z garażem nówka sztuka nieśmiganym. Właścicielem garażu był
    dziadek, który nie miał samochodu i tylko raz w tygodniu otwierał drzwi w
    celu przewietrzenia. Fabryczne luksfery, jeszcze oryginalny lakier na bramie
    i ramie okiennej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba