  • 1. Data: 2013-02-28 15:18:05
    Temat: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    4 marca wyłączony zostanie serwer news.home.net.pl. Wprawdzie sam nie
    wierzę w skuteczność oprotestowania tego, ale jeśli ktoś z niego
    (jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój sprzeciw tutaj
    https://pomoc.home.pl/komunikaty/884 po wybraniu opcji "nie"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2013-02-28 15:30:35
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-28 15:18, Big Jack pisze:
> [...]
    > wierzę w skuteczność oprotestowania tego, ale jeśli ktoś z niego
    > (jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój sprzeciw tutaj

    Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/
    jakby co to ja teraz korzystam z news.ethernal-september.org i jest ok
    (bezpłatny)
    z news.aioe.org nie wszyscy widzieli posty.

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-02-28 15:56:00
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/
    > jakby co to ja teraz korzystam z news.ethernal-september.org i jest ok
    > (bezpłatny)
    > z news.aioe.org nie wszyscy widzieli posty.

    albo korzystac z google groups, co mi nie bardzo pasuje
    niestety ten pierwszy
    co podałeś nie działa, korzysta z drugiego, ale nie wszyscy widzą to co
    piszę,
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-02-28 17:52:46
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 28-02-2013 o 15:30:35 ddddddd
    <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał(a):

    > Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/

    No, ja za dostęp w home płaciłem. Nie za sam dostęp do usenetu ale był to
    jeden z istotnych czynników przemawiających za hostingiem u nich.
    Cóż, z grupami trzeba się przenieść na Wieczny Wrzesień a hostingi
    ponownie porównać...

    --
    SW3
    ----

  • 5. Data: 2013-02-28 19:15:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    > Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/

    Już płacimy za to tylko niebezpośrednio. Użytkownicy w opłatach za dostęp do
    internetu składają się na funkcjonowanie usług swojego dostawcy. Na płacenie
    bezpośrednie nie liczyłbym. Prędzej ta usługa wyschnie z braku chętnych do
    pisania artykułów za czytanie których chętni musieliby płacić.

  • 6. Data: 2013-02-28 20:23:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013, Big Jack wrote:

    > (jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój sprzeciw tutaj
    > https://pomoc.home.pl/komunikaty/884 po wybraniu opcji "nie"

    Obawiam się, że ze strony planującego zamknięcie zostanie to
    odczytane jako: "w sumie niepotrzebna informacja, nawet nie
    wiem o co chodzi".

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-02-28 22:09:57
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-02-28 15:30, ddddddd pisze:

    > Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/
    > jakby co to ja teraz korzystam z news.ethernal-september.org i jest ok
    > (bezpłatny)
    > z news.aioe.org nie wszyscy widzieli posty.

    no tak jak się nie da na reklamie zarobić :(.

    Z drugiej strony taki unset powinien żyć że hej, przecież to ostoja
    niekomercjalizowanego internetu.
    Czy może ktoś powiedzieć jak wygląda ruch na zagranicznych grupach? Też
    wymiera czy wymiera u nas bo trochę unset w PL admini zarżnęli?

    pozdrawiam
    marcin jan

  • 8. Data: 2013-02-28 22:50:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > wierzę w skuteczność oprotestowania tego, ale jeśli ktoś z niego
    > (jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój

    Oceniłem i wpisałem również informację, że po wyłączeniu serwera
    przenoszę 4 domeny za które płacę ślepo od lat około 500 PLN
    rocznie do konkurencji. Już dawno powinienem był to zrobić, bo
    cena za domenę dla stałych klientów jest chora - teraz nakłonili
    mnie całkowicie.

    ADIOS HOME.PL

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2013-02-28 23:05:48
    Od: R2r <b...@a...pl>

> [...]
    > konkurencji. Już dawno powinienem był to zrobić, bo cena za domenę dla
    > stałych klientów jest chora - teraz nakłonili mnie całkowicie.
    O, widzisz i to był argument. A ja zapomniałem dodać o (również co
    najmniej kilku jeśli nie kilkunastu) domenach i kilku hostingach (moich
    i moich klientów) za łącznie kilka tysięcy rocznie. Również od kilku
    ładnych lat.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2013-02-28 23:07:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl>

    > Z drugiej strony taki unset powinien żyć że hej, przecież to ostoja
    > niekomercjalizowanego internetu.

    Ile znasz społecznościowych serwerów niusów ? Wszystko opiera się o
    dostawców. Cały system tak działa, że rozlewa artykuły na sąsiednie serwery
    ale nie do samego użytkownika.