  • 1. Data: 2016-03-03 08:43:07
    Temat: Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
    Od: s...@g...com

    Już szedłem w sobote kupić lumie 640
    ale na wykopie pojawiło się Xiaomi MI5.

    Na Mi5 mnie nie stać ale Mi4i jest już dostępne.
    I tak patrzę:
    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/10952/10603/0/0/#Za
    znaczacz

    kupić tego chińczyka czy jednak nie kupić :)

  • 2. Data: 2016-03-03 08:45:54
    Temat: Re: Lumia 640 czy Xiaomi Mi4i
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 3 marca 2016 08:43:09 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    > http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/10952/10603/0/0/#Za
    znaczacz

    > kupić tego chińczyka czy jednak nie kupić :)

    No i jakie to ma szkło?

  • 3. Data: 2016-03-05 11:09:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-03 08:43, s...@g...com wrote:
> [...]
    > http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/10952/10603/0/0/#Za
    znaczacz

    > kupić tego chińczyka czy jednak nie kupić :)

    Poczytaj wiecej opinii na temat jego wykonania, moze ma jakies
    dyskwalifikujace przypadlosci?
    Osobiscie nie widze powodu, zeby wchodzic w WP.

  • 4. Data: 2016-03-07 08:14:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.03.2016 o 08:43, s...@g...com pisze:
    > Już szedłem w sobote kupić lumie 640
    > ale na wykopie pojawiło się Xiaomi MI5.
    >
    > Na Mi5 mnie nie stać ale Mi4i jest już dostępne.
> [...]

    zajebista stronka porównawcza.
    obydwa telefony mają:
    obsługę mp3, polifoniczne dzwonki, smsy i mmsy, kalkulator organizer,
    alarm i zegarek.

    Mi4i bije jednak na głowę lumie wieloma super użytecznymi dodatkami
    irda, stoper, czujnik efektu Halla, dwukolorowa dioda led.

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-03-07 19:05:20
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > czujnik efektu Halla

    Hm, możesz uściślić do czego potrzbny byłby ci taki czujnik?
    Mam RN2 ze stajni Xiaomi to może i ja z tego skorzystam?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 6. Data: 2016-03-08 14:10:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-03-07 19:05, ...:::WISKOLER:::... wrote:
> [...]
    >
    > Hm, możesz uściślić do czego potrzbny byłby ci taki czujnik?
    > Mam RN2 ze stajni Xiaomi to może i ja z tego skorzystam?

    Kompas.

  • 7. Data: 2016-03-08 14:35:09
    Od: s...@g...com

    > zajebista stronka porównawcza.

    Ale powiedz mi szczerze czym mają się niby różnić?
    Jak masz kompa do przeglądania internetu i napisania wypracowania z polskiego
    w wordzie to ma znaczenie dla Ciebie czy to jest C2D czy i7.
    Z punktu widzenia tego typu użytkownika nie ma to najmniejszego znaczenia.
    dla 90% użytkowników kupuje smartfona do facebook + przeglądarka.

  • 8. Data: 2016-03-08 18:44:39
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Uncle Pete
    naskrobał(a):

    > Kompas.

    Serio?
    Mam, zdaje się że stosuję :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu Müllera i spytał:

  • 9. Data: 2016-03-11 11:57:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.03.2016 o 14:35, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Z punktu widzenia tego typu użytkownika nie ma to najmniejszego znaczenia.
    > dla 90% użytkowników kupuje smartfona do facebook + przeglądarka.

    tu ze smutkiem muszę się zgodzić. jednak może się okazać że równoczesne
    odpalenie nawigacji i olx-sa już doprowadzi do stanu nieużywalności
    telefonu. albo może się okazać że gps nie działa w pochmurne dni. albo
    dotykowy ekran ma różną czułość w różnych miejscach. stąd ja szukałbym
    pomocy na youtube. Albo przynajmniej na gsmarena.com

    ToMasz