  • 1. Data: 2003-11-20 23:04:59
    Temat: MODERACJI, IGRZYSK i CHLEBA
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Czytalem sobie ta grupe od dluzszego kawalka czasu (bedzie z rok) zawsze do
    niej wracalem i z zapalem meczylem oczy ku waszym wypowiedziom. Robilem to
    tylko dlatego, ze brakowalo tutaj glupich postow typu: "nie dzialac mi modem
    co mam robic, wpiac ta wtyczke taka przezroczysta do gniazdka??"

    Postuluje wiec o wznowienie moderacji, co pozwoli zachowac dotychczasowy,
    wysoki poziom wypowiedzi na grupie!!

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 3. Data: 2003-11-21 23:17:22
    Temat: Re: MODERACJI, IGRZYSK i CHLEBA
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@-...wp.pl>

    Yab wrote:
> [...]
    > co mam robic, wpiac ta wtyczke taka przezroczysta do gniazdka??"
    >
    > Postuluje wiec o wznowienie moderacji, co pozwoli zachowac dotychczasowy,

    heh, no wlasnie bo ostatnio przybylo dziwnych postow ;) i juz myslalem
    ze czytam inna grupe ;))

    pozdro.

  • 2. Data: 2003-11-21 23:17:22
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@-...wp.pl>

  • 4. Data: 2003-12-01 15:56:35
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Fri, 21 Nov 2003 00:04:59 +0100, Yab wrote:

    > Postuluje wiec o wznowienie moderacji, co pozwoli zachowac dotychczasowy,
    > wysoki poziom wypowiedzi na grupie!!

    A to grupa nie jest już moderowana ?:) Fakt, że przestałem czytać
    regularnie bo po co czytać martwą grupę, na ktorą trafia 0,5 posta
    dziennie.
    Może znowu zrobi się ciekawie.

    --
    Tom

  • 5. Data: 2003-12-01 21:08:54
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Mon, 1 Dec 2003 16:56:35 +0100
    From: tm

    > A to grupa nie jest już moderowana ?:)

    Już nie.

    [...]
    > Może znowu zrobi się ciekawie.

    To zależy od tego, co rozumiesz przez "ciekawie".

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 6. Data: 2003-12-03 18:44:03
    Od: Tomasz Tomkowiak <u...@s...pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

    > To zależy od tego, co rozumiesz przez "ciekawie".

    ...kiedy ON tu zacznie pisać? ;)

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak [Nie kłóć się z głupim, niektórzy mogą]
    u...@s...pl [ nie zauważyć między wami różnicy... ]

  • 7. Data: 2003-12-03 20:51:06
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Tomasz Tomkowiak wrote:

    > ...kiedy ON tu zacznie pisać? ;)

    Nie zacznie. Chodzą słuchy, ze zabrali mu SDI ;-))

    --
    TOM TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl

  • 8. Data: 2003-12-05 21:48:37
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 Tomasz Śląski wrote:

    > Nie zacznie. Chodzą słuchy, ze zabrali mu SDI ;-))

    ...i dali za wizjonerstwo Neo ;-))

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,