  • 1. Data: 2003-11-20 13:44:14
    Temat: Jak to jest z tym "pingiem"???
    Od: "Inox" <i...@p...onet.pl>

    Witam Szanowną Grupę...
    Chciałem zapytać, jak to jest z tym pingiem... co ma wpływ ze jest za duży?
    Przy grze w sieci ma to kluczowe znaczenie... Czy szybkość transferu jest
    zależna od "pinga" i odwrotnie ??? Dlaczego ping raz jest 600-900 a innym
    razem poniżej 100? Toczyłem bój ze swoim dostawcą internetu ale on twierdzi że
    to jest niezależne od niego. Twierdzi że niski ping można uzyskać też na
    zwykłym modemie... Ma rację? Dodam jeszcze że mam łącze radiowe 512.
    Dzięx z góry za pomoc i wyjaśnienie tej sprawy
    Inox