  • 1. Data: 2023-01-25 12:26:46
    Temat: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chcesz Warszawiaku, prawda??
    www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/strefa-czys
    tego-transportu-w-warszawie-bedzie-juz-za-rok/rp0eny
    3
    A ja nie chcę i wqrwia mnie miasto, gdzie nie można swobodnie zaparkować np. przed
    SOR szpitalnym czy sądem, a co już dopiero
    dojechać tamże.
    Ciekawa sprawa jest z LPG, bo on niby czysty (np. w Londynie), a nie wolno parkować
    pod ziemią. To w sumie obecne elektryki też nie
    powinny pod ziemią. OIDP w regulaminach wielu garaży jest "zakaz ładowania
    akumulatorów".

  • 2. Data: 2023-01-25 12:53:47
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Jan 2023 12:26:46 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Ciekawa sprawa jest z LPG, bo on niby czysty (np. w Londynie), a nie wolno parkować
    pod ziemią. To w sumie obecne elektryki też nie

    "Nie wolno" pod ziemią z innych przyczyn.

    >OIDP w regulaminach wielu garaży jest "zakaz ładowania akumulatorów".

    Mozliwe ze dlatego, aby im prądu nie podkradac.

    Taki zwykly akumulator rozruchowy w spaliniaku, kradnie tyle co nic,
    zagrozenie w czasie ladowania jest znikome (ale niezerowe), a i tak
    nie wolno.

    J.

  • 3. Data: 2023-01-25 13:03:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2023 o 12:53, J.F pisze:

    > Mozliwe ze dlatego, aby im prądu nie podkradac.

    Brednia. Chodzi o gazowanie i wodór.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-01-25 15:55:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/01/2023 13:03, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Brednia. Chodzi o gazowanie i wodór.

    A duzo tego wodoru będzie w garażu podziemnym jak odgazuje 100ml wody
    wyniku użycia prostownika od T34 zamiast współczesnej ładowarki?

  • 5. Data: 2023-01-25 16:07:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2023 o 15:55, heby pisze:

    > A duzo tego wodoru będzie w garażu podziemnym jak odgazuje 100ml wody
    > wyniku użycia prostownika od T34 zamiast współczesnej ładowarki?

    +/-20 aut naraz? Tak, napisz jeszcze że bezobsługowe aku z przemianą
    wodoru :>

    To stary przepis i odnosi się jeszcze do ubiegłego wieku, gdzie takie
    "numery" się zdarzały.

    Generalnie wystarczy jeden, niekontrolowany wybuch.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-01-25 16:49:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/01/2023 16:07, LordBluzg(R)?? wrote:
    > +/-20 aut naraz?

    Wszystkim na raz gazują? To jakiś garaż na Polonezy z uszkodzonymi
    alternatorami?

    > To stary przepis i odnosi się jeszcze do ubiegłego wieku, gdzie takie
    > "numery" się zdarzały.

    Bo wtedy były ładowarki do T34 po dziadku. Obecnie ładowarka nie polega
    na nawinięciu szyny kolejowej na rdzeń z filaru mostu, więc szanse na
    odgazowanie są wyraźnie mniejsze.

  • 7. Data: 2023-01-25 17:16:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2023 o 16:49, heby pisze:

> [...]

    Masz tendencje, do wycinania istotnego a później filozowania :>

    Powtórzę. Wystarczy jeden niekontrolowany wybuch.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-01-25 17:27:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Masz tendencje, do wycinania istotnego a później filozowania :>
    >
    > Powtórzę. Wystarczy jeden niekontrolowany wybuch.

    Dopiszę, że z koniem nie będę się kopał, nie zemną te "Brunery" :]

    "Najważniejsze jednak są przepisy przeciwpożarowe Ministra Spraw
    Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r
    ...Tak samo jest ze sprzętem napędzanym elektrycznie, czyli hulajnogami,
    rowerami elektrycznymi i innymi tego typu urządzeniami. Nie powinny one
    być ładowane i przechowywane w garażach bez zgody administracji, chyba
    że pozwala na to regulamin. Nie wolno też ładować akumulatora, jest to
    bowiem także potencjalne zagrożenie pożarowe."

    https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/co-mozna-trzy
    mac-w-garazu-podziemnym-przepisy-jasno-to-okreslaja/
    q8debn1

    CBDU
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-01-25 17:54:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/01/2023 17:16, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Masz tendencje, do wycinania istotnego a później filozowania :>
    > Powtórzę. Wystarczy jeden niekontrolowany wybuch.

    Wybuch gazującego akumulatora w garażu wielkości pływalni? Sądzisz, że
    tego wodoru jest aż tyle?

  • 10. Data: 2023-01-25 17:55:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/01/2023 17:27, LordBluzg(R)?? wrote:
    > "Najważniejsze jednak są przepisy przeciwpożarowe

    Zwłaszcza na kolei!