  • 1. Data: 2011-01-29 19:38:57
    Temat: Machinery HDR 1.5 już dostępne
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    Na stronie projektu
    www.machineryhdr.com

    jest dostępna wersja 1.5 programu.

    Najważniejsze zmiany to całkowicie nowy sposób łączenia obrazów z
    bracketingu.
    Efekt jest na tyle dobry i naturalny że mapowanie tonów najczęściej
    nie jest zupełnie potrzebne, wystarczy po prostu wczytać serię zdjęć i
    zapisać na neutralnych ustawieniach żeby uzyskać świetny efekt
    naturalnego HDR.
    Zmniejszone zostało też zużycie pamięci co pozwala na wczytywanie
    obrazów o większych rozmiarach.

  • 2. Data: 2011-01-29 20:11:47
    Temat: Re: Machinery HDR 1.5 już dostępne
    Od: Zlecony <z...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 20:38, MMM pisze:
    > Na stronie projektu
    > www.machineryhdr.com
    >
    > jest dostępna wersja 1.5 programu.

    Chętnie obejrzałbym możliwości nowej wersji programu, jednak miałem
    swego czasu zainstalowaną poprzednią wersję demo ( na zakup się wtedy
    nie zdecydowałem ), i jak widzę nowa wersja demo jest na starcie
    zablokowana. Szkoda.

  • 3. Data: 2011-01-29 22:17:03
    Od: "XX" <d...@o...pl>

    Ano szkoda... u mnie to samo :(((((((((

  • 4. Data: 2011-01-30 15:32:12
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 29 Sty, 21:11, Zlecony <z...@g...com> wrote:
    > Ch tnie obejrza bym mo liwo ci nowej wersji programu, jednak mia em
    > swego czasu zainstalowan poprzedni wersj demo ( na zakup si wtedy
    > nie zdecydowa em ), i jak widz nowa wersja demo jest na starcie
    > zablokowana. Szkoda.

    Zrobiłem jeszcze miłą niespodziankę dla tych, którzy kiedyś
    uruchamiali wersję demo, która następnie wygasła. Program pobrany ze
    strony będzie jeszcze działał jakiś czas.

  • 5. Data: 2011-01-30 16:21:20
    Od: "XX" <d...@o...pl>

    Użytkownik "MMM" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    Zrobiłem jeszcze miłą niespodziankę dla tych, którzy kiedyś
    uruchamiali wersję demo, która następnie wygasła. Program pobrany ze
    strony będzie jeszcze działał jakiś czas.

    :((( nie mogę pobrać wersji demo.... klikam, klikam i nic... nie reaguje
    :((
    hmmmm... a tak chciałam trochę sobie poHaDeeRzyć... :)
    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2011-01-30 16:33:32
    Od: Zlecony <z...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 17:21, XX pisze:

> [...]
    > :((
    > hmmmm... a tak chciałam trochę sobie poHaDeeRzyć... :)

    Mi się sciągnęło bez problemu i się nawet dało uruchomić. Dzięki.

  • 7. Data: 2011-01-30 16:45:50
    Od: "XX" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Zlecony" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    b.googlegroups.com...

    > Mi się sciągnęło bez problemu i się nawet dało uruchomić. Dzięki.
    >
    > Pozdrawiam
    OK, spróbowałam raz jeszcze. Teraz się udało...

  • 8. Data: 2011-02-16 12:30:14
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    Jest dostępny update 1.5.5 z ulepszonym algorytmem łączenia obrazów.
    Zmiana głównie dotyczy zmniejszenia efektu 'halo' na dużych
    powierzchniach.