  • 1. Data: 2014-09-07 07:10:49
    Temat: Mała czcionka w "linkach"
    Od: ader <a...@n...eu>

    Witam
    Przepraszam za offtopic ale nie wiedziałem gdzie napisać.
    Chodzi o to że dzisiaj zauwazyłem że mam małą czcionkę tam gdzie są
    linki, tekst jest normalny. Jak to przywrócić. Jak biorę ctrl z + to sie
    powieksza cała strona, a mi chodzi tylko oto żeby "linki" były
    wyświetlane normalną czcionką. System win 7.
    ps. rozdzielczości nie zmieniałem

  • 2. Data: 2014-09-07 07:31:17
    Temat: Re: Mała czcionka w "linkach"
    Od: ader <a...@n...eu>

    Zapomniałem dopisać - przeglądarka chrome - w IE jest OK

  • 3. Data: 2014-09-07 07:50:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ader pisze tak:

    > Przepraszam za offtopic ale nie wiedziałem gdzie napisać.

    może spróbuj na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-09-07 08:51:05
    Od: ader <a...@n...eu>

    A jeszcze chodzi o to ze podkreslenie linku jest od razu pod słowem tj

    http://www.fotoszok.pl/upload/104d562d.jpg

    A powinien być mały odstep.

  • 5. Data: 2014-09-07 11:52:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-07 08:51, Użytkownik ader napisał:
    > A jeszcze chodzi o to ze podkreslenie linku jest od razu pod słowem tj
    >
    > http://www.fotoszok.pl/upload/104d562d.jpg
    >
    > A powinien być mały odstep.

    A na grupie dotyczącej twojego systemu czy przeglądarki nie wiedzieli ?
    To może spytaj jeszcze na grupie wędkarskiej.