  • 1. Data: 2009-12-06 10:43:34
    Temat: Mała, płaska obudowa do mATX z zasilaczem ~250W - gdzie? [Waw]
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    Mam troche bebechów, płytę tej wielkości, athlona 2500+ i 2GB RAM.
    Upchł bym to w małej obudowie w stylu:
    http://www.allegro.pl/item832487478_obudowa_mini_des
    ktop_tsystem_200wat_atx_gw_fv.html
    ale akurat ta ma tylko 200W zasilacz, albo:
    http://www.allegro.pl/item832256550_super_desktop_to
    wer_nec_fvat_wroclaw.html
    ale tej nie wysyłają i tylko odbiór osobisty (a ma zasilacz 250W)

    Wiele tych bebechów w środku nie będzie, ale wg. PSU calculatora ma to
    szanse w peaku przebijać 200W - nawet dobijać do 230, więc wolałbym tego nie
    wsadzać do budy której zasilacz ledwo, ledwo wyrobi.

    Gdzie mogę takie coś kupić?
    Na giełdzie nie bardzo widziałem, na allegro nie widzę - może ktoś z Was ma
    samą obudowę?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2009-12-07 02:09:54
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Sun, 6 Dec 2009 11:43:34 +0100
    "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Gdzie mogę takie coś kupić?
    > Na giełdzie nie bardzo widziałem, na allegro nie widzę - może ktoś z

    Kaizen Centrum Serwisowe Sp. z o.o.
    ul. Białowiejska 1/3
    01-485 Warszawa
    Tel. (022) 216-78-07

    Mają bardzo dużo różnorodnego sprzętu poleasingowego. Możliwe, że będą
    mieli też takie obudowy.

    Konrad 'd3viCe' Pióro