  • 1. Data: 2012-10-11 08:58:31
    Temat: Male obudowy <> 25x25 - 30x30mm???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Potrzebuje male obudowy cos jak na zyroskopy w modelarstwie:
    http://oki1881.yoyo.pl/copterx/6.JPG
    http://img1.buyincoins.com/show/rc-helicopter-titan-
    gyro.jpg

    Wymiary okolo 25x25x15mm, moze ciut wieksze.

    Moze komus wpadlo cos takiego w oko? Gdzie szukac?

    Potrzebne kilkaset-tysiac szt...

  • 2. Data: 2012-10-11 09:16:07
    Temat: Re: Male obudowy <> 25x25 - 30x30mm???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Idealem bylaby obudowa 25x25x15mm z dwoch asymetrycznych
    polowek laczona na cztery srubeczki na rogach, lub wcisk...

    Narazie najblizsze co mi sie udalo znalezc to taka:
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/KM-04-Obudowa
    -z-tworzywa-KM04-wymiary-25x20x14mm-czarna-ABS/16311

  • 3. Data: 2012-10-11 09:33:54
    Od: "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl>

    W ELFIE sa ladne rzeczy ale drogo. W katalogu firmy Maszczyk sa Small
    Enclousers, moze cos ci bedzie odpowiadac.
    --
    Stasiek_T

  • 4. Data: 2012-10-11 10:02:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Maszczyk niestety nie ma takiego wymiaru -
    albo okolo 4cm, albo za male...

    Rozwazam jeszcze frezowanie z aluminium ale bardzo
    mi sie nie chce :(

  • 5. Data: 2012-10-11 10:38:55
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-10-11 10:02, Jakub Jewuła pisze:
    > Maszczyk niestety nie ma takiego wymiaru - albo okolo 4cm, albo za male...
    >
    > Rozwazam jeszcze frezowanie z aluminium ale bardzo
    > mi sie nie chce :(

    Jesli ma byc z aluminium to tnij profil, ewentualnie przy 500kg mozesz
    zamowic i sie oplaci bedzie tanio .

  • 6. Data: 2012-10-11 16:12:39
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gyro.jpg

    > Wymiary okolo 25x25x15mm, moze ciut wieksze.
    >
    > Moze komus wpadlo cos takiego w oko? Gdzie szukac?

    A może poszukać kogoś/firmę z drukarką 3D. Można wtedy zlecić wykonanie na
    konkretny wymiar i kształt.

    Pozdrawiam
    PP

  • 7. Data: 2012-10-11 16:41:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A może poszukać kogoś/firmę z drukarką 3D. Można wtedy zlecić wykonanie
    > na konkretny wymiar i kształt.

    1000szt? ;)

    Chyba taniej wyszloby kupic wlasna wtryskarke ;)

  • 8. Data: 2012-10-11 21:03:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Jewuła napisał:

    > 1000szt? ;)
    >
    > Chyba taniej wyszloby kupic wlasna wtryskarke ;)

    Jak kiedyś pytałem o koszty druku 3D, to mowa była o sumach rzędu
    1 euro za cm3 wydrukowanego plastiku. Tu chyba niewiele więcej
    potrzeba na jedną sztukę. A więc raczej nie taniej.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2012-10-11 23:14:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski"
    > Jak kiedyś pytałem o koszty druku 3D,
    Ten 1000 pudełek, to za jednym razem by wydrukowali.

    Robert

  • 10. Data: 2012-10-12 07:20:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski"
    > Ten 1000 pudełek, to za jednym razem by wydrukowali.

    No dobrze, nie mowie nie - macie moze jakies sprawdzone namiary?