  • 1. Data: 2013-11-23 19:35:07
    Temat: Mam 17 lat i chce sie przesiąść ze skutera prosze o POMOC
    Od: czort212 <tede2300@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam Chcialbym się przesiąść ze skutera na jakiegos crossa albo inny
    motoek mam ograniczone fundusze i nie chce zalowac zakupu inteesuje mnie
    cos takiego jak rieju rr 50 debi senda czy yamaha dt mam tylko karte
    motorowerową. Mianowicie chcialbym sie dowiedziec co mam zobic jezeli mam
    3 tys i chcialbym kupic sobie cos fajnego do jazdy.Skuter jest fajny ale
    chce isc do przodu z marzeniami.Posze o jakies fajne oferty i porady.
    Z góry dziekuję :)

  • 2. Data: 2013-11-23 22:53:49
    Temat: Re: Mam 17 lat i chce sie przesi??? ze skutera prosze o POMOC
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 23-11-2013 19:35, czort212 pisze:
> [...]
    > ale chce isc do przodu z marzeniami.Posze o jakies fajne oferty i porady.

    Pisz staranniej.
    Przy ograniczonym budżecie cross odpada.
    Chcesz iść do przodu, to rób prawo jazdy A.
    Zakup motoroweru z manualną skrzynią nie ma sensu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-11-24 14:59:11
    Od: czort212 <tede2300@_NOSPAM_wp.pl>

    Przepraszam za pisownię. Własnie tez myślałem o tym prawku i chyba tak
    zrobię. Ale dopiero za rok będę mógł je zrobić a chciałem pojezdzić na
    motorze przed zrobieniem prawka na auto a skuter już jest nudny.A czy w
    takiego supermoto/crossa trzeba wielkich nakładów ?A bałbym się przesiąść
    ze skutera na 600 i właśnie dlatego chce kupić coś mocniejszego niż skuter
    żeby powoli się przyzwyczajać .

  • 4. Data: 2013-11-25 08:10:15
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-24 14:59, czort212 pisze:
> [...]
    > przesiąść ze skutera na 600 i właśnie dlatego chce kupić coś
    > mocniejszego niż skuter żeby powoli się przyzwyczajać .
    Rok szybko minie a możesz go wykorzystać do zbierania kasy, bo 3 tys. to
    trochę mało. Dolicz też minimum 1000 zł na prawo jazdy i weź pod uwagę,
    że dostaniesz kategorię A2 a ta ma ograniczenia do 35 kW, a więc i wybór
    maszyn mniejszy. Można niby kupić mocniejszy i zrobić ogranicznik, ale
    jest to rozwiązanie kłopotliwe i kosztuje kolejnego tysiaka. Dolicz też
    parę groszy na odpowiednią kurtkę, spodnie, buty, bo lepiej się
    zaopatrzyć w strój przed wywrotką, niż po ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2013-11-28 23:38:19
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Zakonspirowany napisał(a):

    > Pisz staranniej.

    Się zgadzam :)

    > Przy ograniczonym budżecie cross odpada.

    Się nie wypowiadam.

    > Chcesz iść do przodu, to rób prawo jazdy A.

    Zdecydowanie :)

    > Zakup motoroweru z manualną skrzynią nie ma sensu.

    A, tu bym polimeryzował.
    Choćby taki ogólnie niedoceniany Simson - klasyczny motorek z małym
    silnikiem i liczbą biegów wystarczającą do nauczenia się właściwej
    gospodarki przełożeniami.
    Jednocześnie nie tracący na wartości (czyli chyba jednak ktoś go
    docenia) i dający kupę radości z bezproblemowego (w miarę) użytkowania...
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 6. Data: 2013-11-29 07:52:10
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-28 23:38, zbigi pisze:

    > Jednocześnie nie tracący na wartości (czyli chyba jednak ktoś go
    > docenia) i dający kupę radości z bezproblemowego (w miarę) użytkowania...

    Sorry Zbigu, ale cena simsona jest absurdalnie wysoka.

    pozdr
    newrom