  • 1. Data: 2013-01-16 17:02:17
    Temat: Mandat jako kara administracyjna nakładana na właściciela
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?

    A co jeśli właścicielem jest firma?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-01-16 17:23:27
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-16 17:02, Marcin N pisze:
    > A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?

    z wszystkich ściągnąć równowartość mandatu

    > A co jeśli właścicielem jest firma?

    ściągnąć ze wszystkich pracowników
    :)

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-01-16 23:11:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.01.2013 17:02, Marcin N pisze:
    > A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?
    >
    > A co jeśli właścicielem jest firma?

    moment. jak jesteś w pracy, i informujesz klienta że Polonez caro ma
    turbo, abs, hdi, klient jest niezadowolony to składa reklamacje/pozew
    żąda odszkodowania od.... firmy, a właściwie właścicela. właściciel musi
    jakoś się ustosunkować do żądań, najczęściej ponieść jakieś koszty.
    Tak samo może być z madnatami. To właściciel pojazdu odpowiada za swoją
    własność/firmę. Problem w tym, że niekoniecznie można przenieść mandat
    na pracownika...

    ToMasz

    Ps ale po premi można polecieć

  • 4. Data: 2013-01-16 23:21:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jan 2013 23:11:51 +0100 osobnik zwany ToMasz
    napisał:

> [...]
    > samo może być z madnatami. To właściciel pojazdu odpowiada za swoją
    > własność/firmę. Problem w tym, że niekoniecznie można przenieść mandat

    i przepis leci jako niekonstytucyjny. Do tego to fajna furtka bo firmy
    nie mozna ukarać punktami.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-01-16 23:27:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 17:02, Marcin N pisze:
    > A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?
    >
    > A co jeśli właścicielem jest firma?

    Jeśli spółka prawa handlowego to prezes zarządu stanowi
    reprezentacje spółki (reprezentuje i odpowiada) i on
    dostaje mandat.

    Jeśli zarząd jest wieloosobowy to wystawia się mandaty
    w takiej samej kwocie dla każdego członka zarządu
    i każdemu wali punkty :D Prokurenci również dostają
    mandaty i punkty bo również mogą reprezentować spółkę.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2013-01-16 23:41:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jan 2013 23:27:32 +0100 osobnik zwany megrims
    napisał:

> [...]
    > kwocie dla każdego członka zarządu i każdemu wali punkty :D Prokurenci
    > również dostają mandaty i punkty bo również mogą reprezentować spółkę.

    zarząd spółki odpowiada za wiele rzeczy własnym majatkiem lub karnie ale
    nie za mandaty.

  • 7. Data: 2013-01-16 23:47:45
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 23:41, masti pisze:

    > zarząd spółki odpowiada za wiele rzeczy własnym majatkiem lub karnie ale
    > nie za mandaty.

    To sie zmieni - co za problem :)

    --
    venioo

  • 8. Data: 2013-01-16 23:48:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jan 2013 23:47:45 +0100 osobnik zwany
    v...@i...pl napisał:

    > To sie zmieni - co za problem :)

    na szczęście to jest problem

  • 9. Data: 2013-01-16 23:51:10
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 23:48, masti pisze:

    > na szczęście to jest problem

    Jeszcze do niedawna tez zylem w takim przekonaniu, ze zmienic wiele
    spraw to jest problem. Dzisiaj juz takiej pewnosci nie mam.

    --
    venioo

  • 10. Data: 2013-01-16 23:52:59
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 17:02:17 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > A co, jeśli samochód ma dwóch lub więcej właścicieli?
    >

    > A co jeśli właścicielem jest firma?
    >

    > --
    >
    > MN

    To nie jest rodzimy wynalazek. Takie rozwiązania są stosowane, i to w skali globu,
    całkiem niedaleko, Wprowadzą obowiązek dokumentowania użycia samochodu przez
    pracowników. Wprowadzą zwyczajnie karty drogowe lub ich nowocześniejszy zamiennik.
    Przy okazji wprowadzenia kart drogowych wyjdzie czy pracownicy, nawet za zgodą
    właściciela, używają samochodów do celów prywatnych. Urzędy skarbowe będą wiedziały
    co z taką informacją zrobić. Dwie pieczenie przy jednym ogniu mogą upiec.