  • 1. Data: 2012-12-16 10:01:01
    Temat: Mandat z rabatem do tego bez punktów
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Wątpliwości do czego są fotoradary, to tutaj chyba nikt nie ma. Ale brak
    punktów karnych jak opłaci się w terminie? A te nie powstały po to, żeby
    utemperować tych którzy pieniędzy nie liczą?

    -
    http://forsal.pl/artykuly/668029,szykuja_sie_zmiany_
    przepisow_w_kwestii_fotoradarow.html

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2012-12-16 12:20:29
    Temat: Re: Mandat z rabatem do tego bez punktów
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-16 10:01, Karol Y pisze:
> [...]
    > punktów karnych jak opłaci się w terminie? A te nie powstały po to, żeby
    > utemperować tych którzy pieniędzy nie liczą?

    No ba 55% jest świecie przekonana że do poprawy bezpieczeństwa, swoją
    drogą jednak durny ten naród.

    Ale w taki oto sposób sprytnie wszystkich zadowolili, leminigi będą
    zadowolone z większej ilości fotoradarów i poprawy bezpieczeństwa a
    kierowcy będą radośnie zapierdalać do oporu i nikt się buntować nie
    będzie... Czysty geniusz :)

    Lewis

  • 3. Data: 2012-12-16 16:15:21
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-12-16 12:20, Lewis pisze:

> [...]
    > zadowolone z większej ilości fotoradarów i poprawy bezpieczeństwa a
    > kierowcy będą radośnie zapierdalać do oporu i nikt się buntować nie

    Powinni wprowadzić jakiś abonament zamiast tego post-paida z hasłem
    reklamowym:
    "Z naszym wyjątkowym abonamentem za jedyne 100zł* miesięczne nie
    straszny Ci żaden fotoradar" ;)

    *(początkowa promocja cenowa - jak Vincent nie będzie kontent do będzie
    podwyżka)

    Darek

  • 4. Data: 2012-12-16 16:50:32
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Ale brak
    > punktów karnych jak opłaci się w terminie? A te nie powstały po to, żeby
    > utemperować tych którzy pieniędzy nie liczą?

    Zupelnie normalna konsekwencja dzialan, zastanawialem sie kiedy to
    nastapi. Punkty karne w jakies czesci moga spowodowac, ze czesc
    kierowcow bedzie wylaczona z ruchu, a tym samym dochody z FR moga sie
    obnizyc. Vincent mialby za malo kasy. W interesie Donalda T i reszty tej
    ferajny jest jak najwieksza liczba lemingow, totez eliminacja ich przez
    3 flashe jest nieuzasadniona ekonomicznie. Pozostaje pytanie jaka
    oficjalna teorie do tego dorobia, ale (tylko) na tym akurat sie znaja
    najlepiej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2012-12-16 20:00:07
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]

    > oficjalna teorie do tego dorobia, ale (tylko) na tym akurat sie znaja najlepiej.

    No przeciez, od poczatku dokladnie o to chodzi w tym projekcie.
    Wazniejsze jest sciagniecie kasy, ludzie z punktami jezdza ostrozniej albo w ogole co

    nie przynosi dochodow.
    Podobnie jest z US i z zaleganiem VATu. Nie zniszcza ci firmy od razu tylko beda
    ciagnac odsetki ile wlezie.

    sz.

  • 6. Data: 2012-12-16 20:52:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl>

> [...]
    > punktów karnych jak opłaci się w terminie? A te nie powstały po to, żeby
    > utemperować tych którzy pieniędzy nie liczą?

    Ja p...ę, normalny podatek pobierany od mniej zorientowanych

  • 7. Data: 2012-12-17 09:58:07
    Od: "Jan Kowal" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > punktów karnych jak opłaci się w terminie? A te nie powstały po to, żeby
    > utemperować tych którzy pieniędzy nie liczą?

    (...)
    Ważne by lew kopnięty w zadek
    z pełną wdzięcznością skamlał tak:
    "O jak mi dobrze kurczę bladę,
    przywal mi panie jeszcze raz!
    Przywal mi w nery, daj mi w ziobra,
    o jak mi dobrze panie mój,
    w końcu to dla moje go dobra,
    więc jeszcze raz mi mordę skuj"
    (...)

  • 8. Data: 2012-12-17 11:49:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    przepisow_w_kwestii_fotoradarow.html

> [...]

    To jest znacznie lepsze, zreszta byla tu juz kiedys o tym wstepna mowa :)
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35821,13062135,Dost
    aniesz_mandat__Zdjecia_z_fotoradaru_nie_zobaczysz.ht
    ml

    sz

  • 9. Data: 2012-12-17 12:15:47
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Mon, 17 Dec 2012 11:49:10 +0100, szufla wrote:

> [...]
    > :)
    > http://krakow.gazeta.pl/
    krakow/1,35821,13062135,Dostaniesz_mandat__Zdjecia_z

    Po co w ogóle rejestrować prędkość, albo robić zdjęcia? Przecież to jest
    sprzeczne z interesami organów ścigania. Rejestrować tylko tablice
    rejestracyjne przejeżdżających pojazdów i wystawiać mandaty. A jak nie to
    zapraszamy na rozprawę, ale może do naszej placówki dyplomatycznej w Abu
    Dabi.

    Właściwie po co zajmować się przestępcami - przecież to jest sprzeczne z
    interesami organów ścigania. Kupa roboty, nikomu niepotrzebnej, bo
    przecież kasy z tego nie ma za bardzo, więzienia przepełnione, a można
    więcej fotoradarów ustawić.

    Właściwie dlaczego nie ma ograniczenia prędkości na chodnikach? Przecież
    to jest sprzeczne z interesami organów ścigania...

    --
    Wojtek

  • 10. Data: 2012-12-17 15:38:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > punktów karnych jak opłaci się w terminie? A te nie powstały po to, żeby
    > utemperować tych którzy pieniędzy nie liczą?

    Nie podoba mi się ta "administracyjna" część. Chcą karać właściciela
    karą administracyjną? Za co? Winę trzeba przecież udowodnić.

    --
    MN