  • 1. Data: 2014-03-03 21:02:08
    Temat: Mapa myjni samochodowych
    Od: Robert <r...@n...address.pl>

    Dobry wieczór,
    czy znajdę gdzieś na sieci mapę (spis?) bezdotykowych samoobsługowych myjni
    samochodowych? Takich karcherów ... Wpisywanie pełnego terminu w google maps
    niewiele daje, i tak kieruje mnie ogólnie do myjni (albo, co gorsza, do
    sprzedawców/producentów takowych).
    Interesują mnie Katowice i okolice, ale z ciekawości pytam, czy jest
    jakieś ogólne narzędzie.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2014-03-03 22:03:53
    Temat: Re: Mapa myjni samochodowych
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@n...address.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedawców/producentów takowych).
    > Interesują mnie Katowice i okolice, ale z ciekawości pytam, czy jest

    Zumi.pl + hasło "myjnia bezdotykowa"?

    Wszystkich nie pokaże, ale coś sobie znajdziesz.

    Wiwo

  • 3. Data: 2014-03-03 23:12:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > do
    > sprzedawców/producentów takowych).
    > Interesują mnie Katowice i okolice, ale z ciekawości pytam, czy jest

    http://czysto.pl/nasze-myjnie

    Oczywiście -nie wszystkie, tylko tej firmy.

    --
    Yogi(n)