  • 1. Data: 2014-03-03 20:32:59
    Temat: protest ukrainski
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i
    przestac tankowac na Łukoilu
    http://www.sfora.pl/Internet-idzie-na-wojne-z-Putine
    m-Nie-tankuje-na-Lukoilu-a65258

    Nie martwcie sie - Orlen nie zbiednieje, i tak kupicie paliwo od niego
    :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-03-03 20:37:11
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    m-Nie-tankuje-na-Lukoilu-a65258

    > Nie martwcie sie - Orlen nie zbiednieje, i tak kupicie paliwo od niego

    Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
    na Shellu nie widzialem nigdy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-03-03 21:05:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-03-03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    m-Nie-tankuje-na-Lukoilu-a65258
    >:-)

    >Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i
    >nie tankowac
    >na Shellu nie widzialem nigdy...

    No bo, odkad mamy fejsa, to nie bylo powodu :-)

    Ale google znajduje sporo bojkotow

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1020223,title,Zydowscy-o
    sadnicy-wezwali-do-bojkotu-sieci-McDonalds-w-tle-kon
    flikt-izraelsko-palestynski,wid,15773541,wiadomosc.h
    tml
    http://ekai.pl/wydarzenia/swiat/x26128/wlochy-wierni
    -popieraja-apel-proboszcza-o-bojkot-restauracji-mcdo
    nalda/
    http://www.jezus.com.pl/wydarzenia/swiat/arch_bojkot
    mcdonaldazakonczonysukcesem,wyd,swi,081020.html
    http://www.fronda.pl/a/kfc-wstrzymuje-halal-obiady-p
    o-masowym-bojkocie-brytyjczykow,7159.html

    Czekamy na bojkot amerykanskich restauracji w Rosji :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-03-03 21:13:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i
    > przestac tankowac na Łukoilu

    Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

  • 5. Data: 2014-03-03 23:58:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-03 20:37, AZ pisze:
    > Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
    > na Shellu nie widzialem nigdy...
    Ja w życiu na Shellu nie zatankuję! Jestem wierny Neste! ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2014-03-04 00:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

    Zgadzam sie Z Toba jak rzadko :)))
    Jakos mnie odrzuca...

  • 7. Data: 2014-03-04 12:14:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-03-03 20:32, J.F pisze:
    > Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i
    > przestac tankowac na Łukoilu
    Teraz to my sobie możemy........
    20 lat temu trzeba było dopuścić do władzy fachowców od gospodarki, a
    nie historyków, czy dziennikarzy (niczego im nie ujmując).
    Teraz, jak mamy 3 banki sposród 60 z kapitałem polskim i nieco tylko
    lepiej w przedsiębiorstwach to możemy sobie protestować jak ten Kunta
    Kinte, który nie chciał się nazywać Tobi. Pamięta ktoś?
    Jacek

  • 8. Data: 2014-03-04 12:53:12
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedsiębiorstwach to możemy sobie protestować jak ten Kunta Kinte, który nie

    Przecież Naród tego chciał.

  • 9. Data: 2014-03-04 13:50:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
    >Teraz to my sobie możemy........
    >20 lat temu trzeba było dopuścić do władzy fachowców od gospodarki, a
    >nie historyków, czy dziennikarzy (niczego im nie ujmując).

    20, no 25 lat temu to nie mielismy fachowcow od gospodarki.
    20 lat temu ... no, 23 lata temu, tzw fachowcy sie znalezli, choc inni
    nazywali ich partia aferałów.
    Tusk tez w niej byl.

    Za owczesny stan gospodarki w duzym stopniu odpowiada Jaruzelski,
    ktory nam zafundowal 8 lat odciecia.
    Ale druga czesc winy zwalam na Balcerowicza - pieniadz wazna rzecz,
    gruba kreska moze nie byla taka zla, ale trzeba bylo sprawdzac czy
    dyrektorzy w zakladach sobie radza i jak nie, to wywalac po pol roku.

    >Teraz, jak mamy 3 banki sposród 60 z kapitałem polskim i nieco tylko
    >lepiej w przedsiębiorstwach to możemy sobie protestować jak ten Kunta

    To i tak by sie stalo - robimy normalny kraj, ze swoboda dzialalnosci,
    to obce firmy wchodza. Banki tez.
    A krajowy kapital ... skad sie mial wziac ?

    J.

  • 10. Data: 2014-03-04 13:59:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

    To mozesz protestowac dalej :-)
    I z czystym sumieniem kliknac "lubie to" :-)

    J.