  • 1. Data: 2014-07-08 11:20:35
    Temat: Mapy Google na Xperia Arc S - problem
    Od: Redir <s...@y...pl>

    Witam,

    Od niedawna jestem użytkownikiem Xperii Arc S i mam problem z którym nie
    mogę sobie poradzić. Aplikacja Mapy Google wyłącza się samoczynnie
    podczas pracy po około 15-20 minutach od jej uruchomienia. Próbowałem
    odinstalować aktualizacje, wyczyściłem cache i dane aplikacji,
    zainstalowałem ponownie lecz to nie pomogło. Inne aplikacje nie
    sprawiają problemów. Czy ktoś miał może podobny problem i jakoś go
    rozwiązał ? Xperia działa na ICS 4.0.4 jakby to miało jakieś znaczenie.

    Pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2014-07-09 00:53:35
    Temat: Re: Mapy Google na Xperia Arc S - problem
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 08 Jul 2014 11:20:35 +0200, Redir <s...@y...pl> wrote:
    > mogę sobie poradzić. Aplikacja Mapy Google wyłącza się samoczynnie
    > podczas pracy po około 15-20 minutach od jej uruchomienia.
    Próbowałem

    Jaką funkcję w mapach używasz? Z reguły aplikacja mapy "wyłącza" się
    gdy minie timeout dotyku, zmieniales czas wygaszenia ekranu?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-07-09 10:35:32

    Tue, 08 Jul 2014 11:20:35 +0200, w <lpgcqb$kqs$1@node2.news.atman.pl>, Redir
    <s...@y...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mogę sobie poradzić. Aplikacja Mapy Google wyłącza się samoczynnie
    > podczas pracy po około 15-20 minutach od jej uruchomienia.

    W sumie to wielki plus :).
    A w czym ci to przeszkadza?