  • 231. Data: 2020-10-29 18:36:05
    Temat: Re: Martwię się
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-27 21:24, Zenek Kapelinder wrote:

    > Też tak uważasz ale nie chcesz nic zrobić żeby zmienili przepisy. Typowe zachowanie
    chlopa pańszczyźnianego czy jego zagranicznego niewolnika. Nie da się bo pan ma
    zawsze rację. Ale nikt nie sprawdzi czy się nie da bo po co niewolnik ma sprawdzać
    skoro się nie da. Tygodniowo z wpisów na grupie można by złożyć pół tomu
    encyklopedii. Ale nie warto wspólnie stworzyć sensowne pismo do rzadzacych. Nie warto
    bo nie przeczytają. I chuj że nie przeczytają jeśli idea ma polegać na tym że każdemu
    musieli by odpowiedzieć.

    Mamy demokrację. Wybieramy poityków. Politycy tworzą prawo. Jesteśmy w d..e.

    Ty chcesz byśmy byli 2x w d..e. Raz, że nam to prawo wymyślili, Drugi
    raz, że nas olali.

  • 232. Data: 2020-10-29 18:37:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:27, yabba wrote:

    > Chcę zobaczyć jak się sam zakopuje.
    >

    > yabba

    Na razie to ty sie zakopujesz za 100 kilka zlotych na rok za badanie
    techniczne. Zamiast zrobic badanie i miec z glowy, siedzisz i knujesz co
    zrobic aby tego badania nie wykonac.

  • 233. Data: 2020-10-29 18:38:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 29, 2020 at 6:35:34 PM UTC+1, K wrote:

    > Musi spelnic warunek wieku 25 lat, a jak jezdzi po zamknietym terenie to
    > nie widze problemu ani z brakiem OC ani z brakiem badan technicznych.

    ;) UFG jednak widzi problem i sie szybko upomni...
    https://www.axadirect.pl/porady-komunikacja/jakie-ko
    nsekwencje-niesie-za-soba-brak-waznego-oc.html

  • 234. Data: 2020-10-29 18:40:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:29, kk wrote:

    > To nielegalne. Nie można domniemywać dopuszczania się czynu karalnego
    > bez solidnych podstaw.

    akurat w kwestii krecenia licznika na wschod od Odry podstawy sa solidne.

    > Niech sobie kupi Seicento.

    Kupil sobie Kie i jezdzi z nia do lakiernika bo od stania pod domem
    ciagle mu ktos przerysuje jakis element :D

  • 235. Data: 2020-10-29 18:41:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:26, K wrote:

    > A do innych przepisow o ruchu sie stosujesz, czy tez traktujesz je jako
    > probe zniewolenia twojej osoby? Wezmy np. jazde pod wplywem alkoholu,
    > wyprzedzanie na pasach, jazda po chodniku, ignorowanie sygnalizacji
    > swietlnej?

    Ty sobie coś pleciesz bez związku.

  • 236. Data: 2020-10-29 18:44:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:21, kk wrote:

    > Po to byś się o to pytał. Ja jakoś nie pytam nikogo czemu na noc nie
    > wyrejestrowuje swojego samochodu który stoi w garażu, obok domu czy
    > gdzie tam, ani nie potrzebuję zastanawiać się po co ktoś zostawia go na
    > dłużej.

    > A mogę nie mieć? Mogę płacić ubezpieczenie od jeżdżenia? Może moje
    > samochody są autonomiczne i jak mnie nie ma to jeżdżą same po drogach?
    > Ty taki masz?

    Mozesz nie miec OC tak jak mozesz nie miec badan technicznych.

    Widze, ze Ci sie argumenty na nie robienie badan technicznych w terminie
    skonczyly.

  • 237. Data: 2020-10-29 18:44:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 października 2020 o 16:46:05 UTC+1 kk napisał(a):
> [...]
    naród tutaj wspaniały tylko ludzie chuja warci.

    > Słyszałeś by ktoś z własnej woli płacił za przegląd dwukrotną kwotę?
    Jesteś kk chyba synem tego co ma maszynę do robienia parówek z baranów. Jeszcze tego
    nie wprowadzili i jest najwyższy czas żeby zareagować. Siedzę w pokoju a za oknem
    korek i kierowcy trąbią bo protestują przeciwko rządzącym. Chwilowo rząd straszy że
    będą nieposłusznym parasole w dupach otwierali. Jak kobiety nie zrezygnują to za
    tydzień Pinokio jak Gonzales z mapetow przy akompaniamencie muzyki zeżre zamiast
    opony papier co go napisali w sprawie zakazu skrobanek.

  • 238. Data: 2020-10-29 18:45:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-28 18:53, Pete wrote:

    > Też nie mam. Ale pierwszy akapit mogę przeczytać.
    > Jedna piąta samochodów w Polsce jeździ bez ważnych badań technicznych.

    Tak, mój samochód jeździ nocą beze mnie. Twój pewnie też, ale nie
    przyznaje się.

  • 239. Data: 2020-10-29 18:46:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:38, WS wrote:

    > ;) UFG jednak widzi problem i sie szybko upomni...
    > https://www.axadirect.pl/porady-komunikacja/jakie-ko
    nsekwencje-niesie-za-soba-brak-waznego-oc.html

    A jak UFG ma zamiar scigac kogos za jezde wyrejestrowanym autem po
    zamknietym terenie?

  • 240. Data: 2020-10-29 18:47:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 października 2020 o 17:23:10 UTC+1 yabba napisał(a):

    > Już można dowolnie wyrejestrować sobie pojazd?
    >
    > yabba
    Jasne że można pod warunkiem że zostanie przekazany do stacji demontażu.