  • 11. Data: 2023-10-16 15:41:45
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 15:29:48 +0200, _Master_ wrote:

    > Siedzę w piwnicy i czekam na KPO ;-) i opłakuję remis reprezentacji.
    >
    > Wyluzuj już z tym wzmożeniem. Oszczędzaj siły na rozmowy koalicyjne.
    >
    > Przyjmuje na klatę że Konfederacji się nie udało ale pocieszające jest
    > że będą mieli 14 posłów a lewicy UBYŁO 19 ;-)
    >
    > PS. Prawdopodobną przyczyną niepowodzenia jest odkodowanie tvn24 na czas
    > kampanii z której ekranu lała się przez całą dobę szczujnia na
    > Konfederację ;-)

    A 8 lat szczujni z TVP to nie liczysz ?

    > Wszak wiadomo że taka propagandowa stacja o tak dużym zasięgu pierze
    > muchom mózgi ;-)
    > Ciekawe czy jutro znowu zakodują ;-)

    Gdzie taka zakodowana/odkodowana? Na satelicie?

    > PS. 2. jak mawiał Mentzen... podatek Belki można znieść pierwszego
    > urzędowania rządu jednym rozporządzeniem.
    > Sprawdzam ;-)

    Rozporządzeniem to chyba nie - wszak to ustawa.

    A ktos obiecywał zniesienie?
    Bo to wiesz - znosic czy nie - dyskusyjne.

    J.

  • 12. Data: 2023-10-16 15:55:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    > Siedzę w piwnicy i czekam na KPO ;-) i opłakuję remis reprezentacji.

    Czyli u ciebie dzień jak co dzień, ruski trollu.

    > Wyluzuj już z tym wzmożeniem. Oszczędzaj siły na rozmowy koalicyjne.

    Z konfederą co chciała stoliczek przewrócić i sama rządzić? mehehe

    > Przyjmuje na klatę że Konfederacji się nie udało

    Przyjmij do wiadomości, że twoje "wysiłki" gówno dały.
    Ludzie nie są tacy tępi jak się twojej ruskiej
    trollowatości wydaje.

    > ale pocieszające jest że będą mieli 14 posłów a lewicy UBYŁO 19 ;-)

    Przecież nie na rzecz konfedery im ubyło, ciołku.

    > PS. Prawdopodobną przyczyną niepowodzenia jest odkodowanie tvn24 na czas
    > kampanii z której ekranu lała się przez całą dobę szczujnia na
    > Konfederację ;-)

    Oj, płaku, płaku. Ale wiesz że to takie twoj typowe konfederackie
    jojczenie, konfedera nie była wrogiem opozycji, tylko pisu. A że tvn
    punktował wasze kłamstwa i wypieranie się swojego "ja", zasłaniając się
    programem, to już inna kwestia.

    > Wszak wiadomo że taka propagandowa stacja o tak dużym zasięgu pierze
    > muchom mózgi ;-)

    Musicie uruchomić swoją, jak rydzyk.
    Będziecie mogli swobodnie dalej prać wełnę co macie we łbach.

    > Ciekawe czy jutro znowu zakodują ;-)

    Ciekawe to jest czy dalej będziesz srać tą swoją konfederą
    po wszystkich grupach czy już dasz sobie spokój.

    > PS. 2. jak mawiał Mentzen... podatek Belki można znieść
    > pierwszego urzędowania rządu jednym rozporządzeniem.
    > Sprawdzam ;-)

    Może dasz w końcu konkretny link do JEDNEJ wypowiedzi
    gdzie łżekonfedera przed tuskiem (czyli przed czerwcem 2022)
    twierdziła jakie to ukrozboże jest złe? Już możesz i tak nic
    to nie zmieni bueeheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2023-10-16 16:17:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 15:41, J.F pisze:
    > A 8 lat szczujni z TVP to nie liczysz ?

    Nie oglądam bo tam nie pokazują Konfederacji.

    Pewnie masz rację. Dwie szczujnie + runty w internetach zrobiły swoje ;-)

  • 14. Data: 2023-10-16 16:22:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Gdzie taka zakodowana/odkodowana? Na satelicie?

    W porę się skapowałeś.
    Do 16 października tvn24 jest odkodowany w kablówkach i platformach
    internetowy typu play naw.

    Czyli jutro wyłączą. Albo nie ;-)

    I tu przypominam że tvn ma w muxach naziemnych swoje kanały ale jakoś
    nei dało się tam wepchnąć tvn24 nawet za rządów Tuska.

    Teraz się dało puszczać sygnał za darmo jak trzeba było ratować wybory.

    Przypominam że oni tam nadają reklamy z gęstością godną Polsatu.

    Taka obłuda się lała przez lata że tvpinfo lasuje mózgi moherów 24 h a
    tvn nie może/

    A tu proszę. MOŻNA ;-)

  • 15. Data: 2023-10-16 16:24:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 15:41, J.F pisze:
    > Rozporządzeniem to chyba nie - wszak to ustawa. A ktos obiecywał
    > zniesienie? Bo to wiesz - znosic czy nie - dyskusyjne.

    Oj ktoś to obiecał chyba Tusk albo trzecia noga

    Mentzen twierdzi że rozporządzeniem można ZANIECHAĆ pobierania.
    Przynajmniej w czasie inflacji i drożyzny ;-)

  • 16. Data: 2023-10-16 16:27:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 15:55, Myjk pisze:
    > Przecież nie na rzecz konfedery im ubyło, ciołku.

    Możesz sobie bluzgać ile chcesz. Fakt jest faktem że Konfiarzy będzie +
    3 A lewaków -19.
    No chyba że zaliczasz Tuska i Hołownię do lewaków to się zgodzę ;-)

    Już widzę zadymę wokół aborcji, związków partnerskich czy zamykania
    elektrowni.

    Dużo chipsów będzie potrzebne. A jeszcze nie uwzględniłem weta
    prezydenta i propagandy tvp bo likwidować trzeba USTAWĄ ;-)

  • 17. Data: 2023-10-16 16:28:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Ciekawe to jest czy dalej będziesz srać tą swoją konfederą
    > po wszystkich grupach czy już dasz sobie spokój.

    Ciekawe że ciągle mi odpowiadasz choć nie musisz od kilku miesięcy.
    Dostałeś moje pozwolenie ;-)

  • 18. Data: 2023-10-16 16:29:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 15:55, Myjk pisze:
    > Może dasz w końcu konkretny link do JEDNEJ wypowiedzi

    masz wszystko w archiwum grupy. Do dzieła.

  • 19. Data: 2023-10-16 16:38:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:29:25 +0200, _Master_

    > masz wszystko w archiwum grupy. Do dzieła.

    Czyli łżesz dalej, konfederacka kurwo.

    To typowe dla was, dlatego właśnie między innymi przepieprzyliście
    i NIGDY nie ugracie więcej niż 9% od tych dzbanów co się dają
    manipulować takimi przyziemnymi kłamstewkami które z siebie
    wypruwacie, a nawet nie potraficie ich podeprzeć faktami.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2023-10-16 16:40:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Masz wszystko w archiwum grupy. Do dzieła.

    I nie klnij tyle