  • 1. Data: 2023-10-16 11:46:53
    Temat: Master zniknął?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Co prawda i tak go nie czytam, bo kf okupuje, ale nie widzę też
    odpowiedzi na jego bzdety, jak to drzewiej bywało.
    Liże rany?
    I inne pisowskie przydupasy też?

  • 2. Data: 2023-10-16 13:13:40
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 11:46:53 +0200, Cavallino wrote:
    > Co prawda i tak go nie czytam, bo kf okupuje, ale nie widzę też
    > odpowiedzi na jego bzdety, jak to drzewiej bywało.
    > Liże rany?
    > I inne pisowskie przydupasy też?

    Ale przeciez Mentzen zapowiedział przed wyborami, ze zadnej koalicji z
    Pis nie będzie.

    Dla konfy wyniki chyba korzystne - niewielki wzrost (jak na razie) w
    stosunku do 2019, próg przekroczony, dotacje ...

    a kto wie, czy czegos nie dostaną, jak sie okaze, ze ich glosy
    potrzebne do 3/5 wiekszosci ...

    Za to zobaczymy jak Giertychowi pójdzie ... chyba się nie sprawdził
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-10-16 13:20:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.10.2023 o 13:13, J.F pisze:

> [...]
    > stosunku do 2019, próg przekroczony, dotacje ...
    >
    > a kto wie, czy czegos nie dostaną, jak sie okaze, ze ich glosy

    Miała przewrócić stolik. Ale kto wozi stolik w samochodzie. Chyba tylko
    kampery ...

  • 4. Data: 2023-10-16 13:26:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 13:20:31 +0200, io wrote:

    > Miała przewrócić stolik. Ale kto wozi stolik w samochodzie. Chyba tylko
    > kampery ...

    Miała.
    Swoją drogą ciekawa różnica między sondażami a wynikami ... choc o ile
    pamietam, to nie pierwszy raz tak w historii UPR.

    J.

  • 5. Data: 2023-10-16 13:39:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.10.2023 o 13:26, J.F pisze:

    > Miała.
    > Swoją drogą ciekawa różnica między sondażami a wynikami ... choc o ile
    > pamietam, to nie pierwszy raz tak w historii UPR.

    UPR to 1/2 Konfederacji. I ostatnie sondaże nie były jakoś bardzo inne
    od wyników. Ludzie głosują jak dawniej. Nie ma sensu w ogóle tych
    wyborów robić. Lepiej dofinansować elektryki :-)

  • 6. Data: 2023-10-16 13:52:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 13:39:02 +0200, io

    > UPR to 1/2 Konfederacji. I ostatnie sondaże nie były jakoś bardzo inne
    > od wyników. Ludzie głosują jak dawniej. Nie ma sensu w ogóle tych
    > wyborów robić. Lepiej dofinansować elektryki :-)

    Ja się w ogóle dziwię że ci ruscy idioci liczyli na coś
    więcej przy obecnym popraciu ponad 90% dla obecności w UE.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2023-10-16 13:57:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 11:46:53 +0200, Cavallino

    > Liże rany?

    Na pręgierzu srał postami cały weekend zarzucajac
    innym, że nie wyrabiają ciśnienia podczas ciszy
    wyborczej -- ostatni post wyrzygał o 19 i potem
    zapadł się pod ziemię. Stawiam ;) zatem że liże
    to i owo męcenowi. Biedak, tyle się napracował,
    tyle tutaj nakłamał, tyle się namanipulował,
    a to wszystko jak krew w piach. meheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2023-10-16 13:57:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W sensie że ile miała wtedy, a ile Twoim zdaniem ma teraz?

  • 9. Data: 2023-10-16 14:15:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 13:57:35 +0200, Cavallino wrote:

    > W sensie że ile miała wtedy, a ile Twoim zdaniem ma teraz?

    Wtedy miała 6.81, teraz ma 7.30 ... ale to dopiero 57% obwodów
    podliczone.

    J.

  • 10. Data: 2023-10-16 15:29:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 13:57, Myjk pisze:
    > a to wszystko jak krew w piach.

    Siedzę w piwnicy i czekam na KPO ;-) i opłakuję remis reprezentacji.

    Wyluzuj już z tym wzmożeniem. Oszczędzaj siły na rozmowy koalicyjne.

    Przyjmuje na klatę że Konfederacji się nie udało ale pocieszające jest
    że będą mieli 14 posłów a lewicy UBYŁO 19 ;-)

    PS. Prawdopodobną przyczyną niepowodzenia jest odkodowanie tvn24 na czas
    kampanii z której ekranu lała się przez całą dobę szczujnia na
    Konfederację ;-)

    Wszak wiadomo że taka propagandowa stacja o tak dużym zasięgu pierze
    muchom mózgi ;-)

    Ciekawe czy jutro znowu zakodują ;-)

    PS. 2. jak mawiał Mentzen... podatek Belki można znieść pierwszego
    urzędowania rządu jednym rozporządzeniem.

    Sprawdzam ;-)