  • 31. Data: 2023-10-16 17:27:44
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:52:04 +0200, _Master_

    > Myślisz że większa niż Zandberg w rządzie z Giertychem i Petru?

    Zdecydowanie większa, bo przecież wiadomo ta twoja ukochana
    konfedera ciągnie na wschód do waszego wodza putinka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2023-10-16 17:29:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:51:17 +0200, _Master_

    > Ja wiem co będzie ;-)

    Tak samo jak wiedziałeś, razem ze swoimi wodzami,
    że będzie dwucyfrowy wynik? mehehehe

    > W przyszłym roku będziesz jęczał że musisz płacić
    > nowe podatki a inflacja nadal zjada Twój majątek ;-)

    Większych niż za pisdostolców się już płacić nie da.
    Gdyby łżękonfa się dorwała do władzy, to byśmy dopiero
    zaczęli płacić za ich "genialne" pomysły. Także do budy!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2023-10-16 17:32:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:59:33 +0200, _Master_

    > Bądź wolnym człowiekiem który potrafi się powstrzymać
    > a nie ulegać ciągle instynktowi ;-)

    Ależ jestem, dzięki temu m.in. że konfedera i pis przepieprzyli wybory.
    Posłuchaj swojego idola męcena, przepieprzyliście te wybory koncertowo,
    bo nie da się z dnia na dzień ukryć swoich prawdziwych przekonań i zamazać
    gówna które się od lat rozcierało po wszystkich dookoła.

    > Jesteś WOLNY. Nie musisz więcej pisać ;-)

    Ale MOGĘ, dlatego może dasz w końcu konkretny link do JEDNEJ
    wypowiedzi gdzie łżekonfedera przed tuskiem (czyli przed
    czerwcem 2022) twierdziła jakie to ukrozboże jest złe?
    Już możesz i tak nic to nie zmieni bueeheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2023-10-16 17:34:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:59, J.F pisze:
    > A w których kablówkach? Bo to chyba co kabel, to zwyczaje.

    Poszukaj sobie info. Tu gdzieś w newsach się sam się dowiedziałem
    miesiąc temu
    Ja mam w UPC i Play now.

  • 35. Data: 2023-10-16 17:36:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Przeciez tam komisja jakas przydzielała ... tzn krajowa rada ...

    Przez 8 lat rządów PO nie dało się tego załatwić?

    Jeszcze Miecugow jak żył to się tłumaczył że oni żyją z reklam a płaci
    się tylko za PRZESYŁ.

    Puszczają gówno pokroju TTV i nie trzeba płacić za przesył ;-)

    Takie pierdolenie.

  • 36. Data: 2023-10-16 17:39:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 16:57:54 +0200, _Master_

    > Masz jakieś postępy w tym dziele oprócz kompromitowania
    > się brakiem wiedzy o świecie? ;-)

    O twoim płaskim ruskim świecie? buehehe

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2023-10-16 17:39:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > no ale to w kablówkach, bo w eterze to chyba nie ..

    Co to dziś dla Ciebie znaczy ETER. Naziemna To nie.

    Ale mając telefon w plaju z autoamtu masz dostęp to kilkunastu programów
    w play naw.
    Gdzie chcesz czy na blaszaku czy na smartfonie.

    Inni operatorzy też mają takie aplikacje. Sprawdź ofertę programową.

  • 38. Data: 2023-10-16 17:41:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:g1covvtzon4e$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Ja się w ogóle dziwię że ci ruscy idioci liczyli na coś
    > więcej przy obecnym popraciu ponad 90% dla obecności w UE.

    ludzie wolą pieniaszki w garści niż
    życie wieczne na dachu.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 39. Data: 2023-10-16 17:42:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 16:59, J.F pisze:
    > Ale w wiekszosci wypadków klient kablówki chyba mial w pakiecie, i po
    > prostu sobie oglądał. i nawet nie wiem ... TVN duzo dostawał "od
    > klienta"? Czy to decyzja kablowki ?

    Zależy jaki pakiet. Ja zrezygnowałem z pierdyliona kanałów i ma tylko 16
    (czy cuś) i własny dekoder DVB-C. A i tak korzystam w necie.

  • 40. Data: 2023-10-16 17:44:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1060yfyt7lflz.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Na pręgierzu srał postami cały weekend zarzucajac
    > innym, że nie wyrabiają ciśnienia podczas ciszy
    > wyborczej -- ostatni post wyrzygał o 19 i potem
    > zapadł się pod ziemię. Stawiam ;) zatem że liże
    > to i owo męcenowi. Biedak, tyle się napracował,
    > tyle tutaj nakłamał, tyle się namanipulował,
    > a to wszystko jak krew w piach. meheheh

    bo to bot był
    wyłaczyli prąd.