  • 51. Data: 2023-10-16 19:55:34
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 17:45:57 +0200, _Master_

    > Spokojnie ja jestem cierpliwy. ;-)

    Ja też. :D

    > 2024 podatek od rejestracji auta spalinowego

    I dobrze, mam dosyć smrodu spalin i tracenia zdrowia!

    > 2026 podatek od POSIADANIA auta spalinowego

    I dobrze, mam dosyć smrodu spalin i tracenia zdrowia!

    > To tak na początek abyś się przyzwyczajał

    Już dawno na to czekam, konfederacki dzbanie.
    Tu jest europa a nie twoje ukochane ruskie.

    > Bo może będziesz chciał wynajmować mieszkanie...
    > To też Ci przypierdolą ale unijnie poprawnie politycznie.

    Mam dwa domy -- do mieszkania nie wrócę
    żeby mnie sami konfederaci przypalali.
    Także pierdol dalej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2023-10-16 19:56:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 17:47:03 +0200, _Master_

    > A Banaś ma przełożenie na konfę aby nie zawarła koalicji z PiSem?
    >
    > Pierdol dalej ... ;)

    Ojej, szybko się zapomiałeś aby zgrywać kulturalnego.
    Jeszcze 24h nie minęły a już wychodzi z ciebie
    prawdziawa konfedera. meheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2023-10-16 19:59:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 17:49:08 +0200, _Master_

    > Za dużo myślisz o rosji.

    Owszem, o wrogach i oszołomach trzeba myśleć najwięcej,
    bo najwięcej szkód mogą narobić.

    > Pomyśl bardziej o tych którym będziesz płacił unijne podatki.

    Wcale mnie to mnie boli, bolałoby mnie gdybym miał _znowu_
    ruskim płacić jak to się tobie i twojej ukochanej konfederze
    marzy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 54. Data: 2023-10-16 20:53:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 19:27, J.F pisze:
    > Za to za obrazę katolika można odsiedzieć ...

    Jestem za zniesieniem tego przepisu

    A Ty?

  • 55. Data: 2023-10-16 21:07:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 19:55, Myjk pisze:
    > I dobrze, mam dosyć smrodu spalin i tracenia zdrowia!

    O w mordę to Ty też ekofaszysta?

    A idź w pizdu ze swoją zarazą ;-)

  • 56. Data: 2023-10-16 21:09:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 19:55, Myjk pisze:
    > I dobrze, mam dosyć smrodu spalin i tracenia zdrowia!

    To będziesz jęczeć że Tusk nie da rady fiftyfaja w Polsce wprowadzić bo
    to technicznie SIĘ NIE DA.

    Udźwigniesz renegocjację?

  • 57. Data: 2023-10-16 21:11:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 19:59, Myjk pisze:
    > Owszem, o wrogach i oszołomach trzeba myśleć najwięcej, bo najwięcej
    > szkód mogą narobić.

    O gejach w sutannach też myślisz? Może masz jakieś doświadczenia? ;-)

  • 58. Data: 2023-10-16 21:12:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 19:59, Myjk pisze:
    > ruskim płacić jak to się tobie i twojej ukochanej konfederze marzy.

    Twój idol gebels byłby z Ciebie dumny

    Kłamstwo powtórzone...

  • 59. Data: 2023-10-16 21:22:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 21:07:44 +0200, _Master_

    > O w mordę to Ty też ekofaszysta?

    Ty dalej z tą swoją ruskoo narracją, konfederacka pipko.
    Jeszcze za mało po mordzie od ludzi dostałeś? Wybory
    doskonale pokazały gdzie ludzie was mają. W dupie,
    i nie dadzą się zrobić na wasze ładne ruskie oczki.

    Ludzie chcą na zachód, chcą mieć czyste powietrze,
    chcą być zdrowi. Bo zdrowie ma się tylko jedno,
    i nie da się go kupić za żadne pieniądze.

    > A idź w pizdu ze swoją zarazą ;-)

    No dawaj dalej, kulturalny konfodzbanku. Własnie o tym
    pisałem, grzeczni to wy byliście tylko na czas wyborów.
    Ruskie łajzy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2023-10-16 21:24:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Oct 2023 21:11:11 +0200, _Master_

    > O gejach w sutannach też myślisz?
    > Może masz jakieś doświadczenia? ;-)

    Najwięcej zjebów jest w konfederze,
    ty masz z pewnością lepsze doświadczenia.
    Wydymali cię w tej konfederze, a ty dalej
    tyłka nadstawiasz.

    --
    Pozdor
    Myjk