  • 11. Data: 2010-01-15 09:13:45
    Temat: Re: Masz dużo punktów - nie przyjmuj żadnych mandatów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a)
    > w poprzednim odcinku co następuje:

    > ale z datą wykroczenia.

    Owszem, ale pod warunkiem ze wyrok bedzie skazujacy :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-01-15 09:53:53
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jackare pisze:
    > Jeżeli masz dużo punktów na koncie nie przyjmuj żadnych mandatów. Sprawa
    > zostanie skierowana do sądu grzodzkiego. W najgorszym razie sąd
    > podtrzyma mandat i dołoży jakieś koszty, ale punktów nie ma prawa
    > przyznać. Uprawnienia do dzielenia punktami ma tylko policja

    bzdura :) Chociaż może co poniektórzy imbecyle powinni się do tego
    stosować to stracą prawko i będzie bezpieczniej na drogach.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-01-15 10:00:51
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    mcgregor pisze:
    > Masz dużo punktów ................ to przestrzegaj przepisy - proste!

    niestety dla niektórych ciężko to pojąć i kombinują, typowe zachowanie
    wiecie kogo.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-01-15 10:13:25
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    > sąd podtrzyma mandat i dołoży jakieś koszty, ale punktów nie ma prawa
    > przyznać. Uprawnienia do dzielenia punktami ma tylko policja

    Wydaje mi się, że to taka sama porada jak:

    Wypiłeś i masz min 0,2 promila? Jedź zawsze bocznymi drogami. Jest mniejsza
    szansa na złapanie przez Policję i mniejszy ruch na drodze, więc raczej w nic
    nie uderzysz.

    --
    Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 15. Data: 2010-01-15 10:17:45
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Jackare pisze:
> [...]
    > podtrzyma mandat i dołoży jakieś koszty, ale punktów nie ma prawa
    > przyznać. Uprawnienia do dzielenia punktami ma tylko policja

    Skoro nie wiesz jak dziala system to po co sie wypowiadasz ?
    Punkty przyznaje policja i do czasu prawomocnego wyroku masz zawieszone
    konto punktowe, jezeli po wyroku okazuje sie ze np: 3 lata temu miales
    przekroczone 24pkt to kieruja cie na ponowny egzamin..

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 16. Data: 2010-01-15 10:21:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale dopiero po wyroku.

    Ale liczą się od momentu wykroczenia. Można po wyroku dostać skierowanie
    na egazmin za "górkę" w punktach sprzed kilku lat która to górka dopiero
    tym wyrokiem została stwoerdzona.

    pzdr
    \SK

  • 17. Data: 2010-01-15 10:57:38
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > niestety dla niektórych ciężko to pojąć i kombinują, typowe zachowanie
    > wiecie kogo.

    Nie zdarza Ci się nieświadomie złamać przepis?

  • 18. Data: 2010-01-15 11:07:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > typowe zachowanie
    > wiecie kogo.

    wiemy, wiemy - tych co duzo jeżdzą...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 19. Data: 2010-01-15 11:07:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Owszem, ale pod warunkiem ze wyrok bedzie skazujacy :-)

    to jest oczywista oczywistosc :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 20. Data: 2010-01-15 13:04:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > niestety dla niektórych ciężko to pojąć i kombinują, typowe zachowanie
    > wiecie kogo.

    Twoich kumpli z Niemiec?

    --
    cokolwiek