  • 1. Data: 2011-01-11 21:12:01
    Temat: Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Witam,

    Moja Mazda 6 miała wymiane trochę elektroniki. Nie dało się tego zrobić bez
    odpięcia aku.

    Skutkiem tego ma zakodowane radio i komputer pokładowy.

    Auto sprowadzone, wszystko wskazuje, że nie ma kodu w dokumentach jakie
    dostałem.

    Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to rozkodował i
    nie policzył tyle co w ASO.

    Pozdrawia dla P.M.S

  • 2. Data: 2011-01-12 08:39:05
    Temat: Re: Mazad 6 - rozkodowanie radia [Wawa]
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-01-11 21:12:01 Michał

    > Szukam jakieś magia w Warszawie lub okolicach który by mi to
    > rozkodował i nie policzył tyle co w ASO.

    Najpierw przetestuj domowe sposoby
    http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=72536
    9#p725369

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-01-12 12:44:04
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    On 12 Sty, 08:39, "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]

    Niedziela bazar Wolumen przyczepa kempingowa. Pozdrawiam Wiesław

  • 4. Data: 2011-01-13 12:27:22
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    > 2011-01-11 21:12:01 Michał

    > Najpierw przetestuj domowe sposoby