  • 1. Data: 2011-01-11 21:35:35
    Temat: interfejs do opla
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Czy ktoś wie co to za wynalazek "interfejs opel-T" (nie opel-tech, ani
    tech2, ponoć obsługuje CAN i auta z 2010r.)
    http://www.telwis.pl/interfejs-diagnostyczny-opelt-w
    e-wtyku-obd2-p-110.html
    Nic nie podają jakie to software, co oznacza diagnostyka (czy tylko
    wyświetli błędy z podanych modułów, czy można np włączyć kalibrację np
    poziomowania świateł czy synchronizacji sensorów ciśnienia w kołach)...
    a nazwy opel-T interface google nie zna poza tym sklepem... (za to
    wyskakuje mnóstwo opel-tech2).
    A ja potrzebowałbym coś właśnie do opli 2008-2010...
    Posiadany na elm327 nie za wiele mi daje, poza prostą diagnostyką odb2
    standard, ale to tylko odczyty błędów/stanów, a soft problematyczny dość...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2011-01-12 22:47:37
    Temat: Re: interfejs do opla
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Posiadany na elm327 nie za wiele mi daje, poza prostą diagnostyką odb2
    > standard, ale to tylko odczyty błędów/stanów, a soft problematyczny

    Polecam BOSH KTS, lub CDiF, ewentualnie cos od chinczyka.

    NIC co jest do kupienia na allegro w przedziale pienieznym <1kPLN nie jest
    warte jakiekolwiek zachodu, chyba ze ma sie fure od VAG'a a i to tez nie do
    konca.

    Jak slysze o domowym druciarstwie w postaci ELM'a to ryj mi sie cieszy
    normalnie.