  • 1. Data: 2012-09-05 17:14:34
    Temat: Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka
    Od: z <z...@u...pl>

    Nie jestem fanem kopaniny ale to co się wyrabia w sprawie transmisji to
    już paranoja.
    Wiem że nic nie można zrobić bo PZPN sprzedał "spekulantowi" prawa a
    telewizje nie bardzo się garnęły do wydania kupy szmalu za przekaz.
    Wyszło jak wyszło. Teraz można tylko w patriotycznym odruchu
    nieposłuszeństwa debilnemu państwu rozsiać ten sygnał darmowo, na żywo
    po sieci :-) Jak nie justin.tv to co?

  • 2. Data: 2012-09-05 22:15:03
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 05 Sep 2012 17:14:34 +0200, z <z...@u...pl> wrote:

> [...]
    >Wyszło jak wyszło. Teraz można tylko w patriotycznym odruchu
    >nieposłuszeństwa debilnemu państwu rozsiać ten sygnał darmowo, na żywo

    ja sie zapytam (bo nie wiem): kto finanasuje polska reprezentacje
    narodowa? PZPN czy to pieniadze podatnikow/budzet ?

    No bo jak ma byc jak z Euro2012 - narod polski wybudowal ze swoich
    pieniedzy stadiony i wiele wokol tego a potem musial sobie jeszcze
    kupic bilety - i narod z tego mial g.... a kase z biletow mialo UEFA,
    kase z praw do transmisji mialo UEFA....To o co tu chodzi?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-09-05 22:26:10
    Temat: Re: Mecze reprezentacji w piłkę kopanš 20 zł sztuka
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-05 22:15, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > kupic bilety - i narod z tego mial g.... a kase z biletow mialo UEFA,
    > kase z praw do transmisji mialo UEFA....To o co tu chodzi?

    O kasę. Naszą kasę.
    Czy nie dostrzegasz wielkiego skoku cywilizacyjnego, tego mnóstwa nowych
    inwestycji nowych inwestorów zachwyconych polskim krajem,Polakami i ich
    gościnnością. Przecież to się zwróci 100-krotnie. tego się nie da
    przecenić. Było warto. Dla dobra PZPN-u i premii dla prezesa Laty. ;-)
    Tylko teraz mamy mieć przejściowe trudności. Vat się podniesie i nadal
    będzie wspaniali a malkontentom o oszołomskim krzykaczom mówimy
    stanowcze NIE!!! ;-)

  • 4. Data: 2012-09-05 22:32:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ja sie zapytam (bo nie wiem): kto finanasuje polska reprezentacje
    > narodowa? PZPN czy to pieniadze podatnikow/budzet ?

    PZPN

> [...]
    > kupic bilety - i narod z tego mial g.... a kase z biletow mialo UEFA,
    > kase z praw do transmisji mialo UEFA....To o co tu chodzi?

    O to, co zostało.
    Ani stadionów, ani autostrad, ani świetnej opinii o naszym kraju UEFA nam
    nie wywiezie.

  • 5. Data: 2012-09-06 00:14:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-05 17:14, z pisze:

    > Wyszło jak wyszło. Teraz można tylko w patriotycznym odruchu
    > nieposłuszeństwa debilnemu państwu rozsiać ten sygnał darmowo,
    > na żywo po sieci :-) Jak nie justin.tv to co?

    Chcesz to gówno oglądać ??? Dziwnyś ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2012-09-06 06:52:28
    Od: z <z...@u...pl>

    > Chcesz to gówno oglądać ??? Dziwnyś ...

    Nie chcę ale chcę mieć taką możliwość jako Polak i podatnik :-)

  • 7. Data: 2012-09-06 10:22:56
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 05-09-2012 o 22:32:48 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Ani stadionów

    Niestety. Trzeba będzie ponosić dalsze koszty bo raczej nikt nie odważy
    się tak od razu wyburzyć.

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2012-09-06 10:26:04
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 05-09-2012 o 17:14:34 z <z...@u...pl> napisał(a):

    > Nie jestem fanem kopaniny ale to co się wyrabia w sprawie transmisji to
    > już paranoja.

    Może to i dobrze - dowiemy się ile tak naprawdę te prawa są warte.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2012-09-06 17:32:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    .

    > Niestety. Trzeba będzie ponosić dalsze koszty bo raczej nikt nie odważy
    > się tak od razu wyburzyć.

    Niektóre się przydadzą.
    A że Wasiafka musiała sobie koniecznie wybudować dwa, za cudzą kasę, w tym
    jeden całkowicie niepotrzebny, to niedługo będzie powrót bazaru.

  • 10. Data: 2012-09-06 17:58:07
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Wiem że nic nie można zrobić bo PZPN sprzedał "spekulantowi" prawa a
    > telewizje nie bardzo się garnęły do wydania kupy szmalu za przekaz.

    Sportfive zażyczył sobie sporo mniej niż za spotkania towarzyskie
    organizowane przed Euro, kiedy TVP płaciła bez szemrania więc mają prawo być
    zaskoczeni. TVP po kilku spektakularych wpadkach ma teraz wyżej korytko i
    próbuje na plecach kibiców drobnego szantażu bo wie że umowa jest tak
    skonstruowana że żadna inna telewizja nie może tego materiału pokazać. PZPN
    sprzedał prawa temu kto zaoferował najwyższą cenę i chwała mu za to.
    Przynajmniej podatnicy nie muszą płacić im abonamentu ani się składać na
    pensję dla zarządu ani dla ich dzieci.czy znajomych ;-)