  • 1. Data: 2013-01-13 18:50:16
    Temat: Mercedes - jak całkowicie wyłączyć ESP
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dla samobójców:
    http://www.youtube.com/watch?v=QlTZ2GruxB0

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2013-01-13 19:19:27
    Temat: Re: Mercedes - jak całkowicie wyłączyć ESP
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    megrims wrote:

    > Dla samobójców:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QlTZ2GruxB0

    I na ktorym biegu przestaje sie slizgac na suchym? :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2013-01-13 19:30:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 19:19, Rafał Grzelak pisze:

    > I na ktorym biegu przestaje sie slizgac na suchym? :]

    Jak sprawdzę, to napisze. :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2013-01-13 21:30:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 19:30:58 +0100, megrims napisał(a):

    > Jak sprawdzę, to napisze. :D

    Jak tylko wyjedziesz z parkingu bez wspomagania kierownicy ;)

    W nowoczesnych samochodach wyłączenie systemów nie jest takie proste, bo
    wyłączysz i robi się kicha - balans hamulców, dyfry, aktywne zawieszenie,
    wspomaganie kierownicy itp. wszystko chodzi na tych samych "systemach".

    Tam raczej trzeba znaleźć kumatego w programowaniu sterowników do tych
    systemów żeby dostać to co się chce.

  • 5. Data: 2013-01-13 22:07:30
    Od: tá´Ź

    Tomasz Pyra wrote:

    > Jak tylko wyjedziesz z parkingu bez wspomagania kierownicy ;)

    IMHO nie powinno być problemu. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-01-13 22:34:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 22:07, t? pisze:

    > IMHO nie powinno być problemu. :)

    Serwo jest, ale takie słabe. Bez serwa zupełnie
    nie da się ruszyć kieratem przy tak obciążonym
    przodzie. Tam nie jest silnik. Tam jest kowadło. :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2013-01-13 22:38:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 22:34:15 +0100, megrims napisał(a):

    > Serwo jest, ale takie słabe. Bez serwa zupełnie
    > nie da się ruszyć kieratem przy tak obciążonym
    > przodzie. Tam nie jest silnik. Tam jest kowadło. :D

    A chociaż wspomaganie elektrohydrauliczne, czy elektryczne?
    Bo jak to drugie, to po wyłączeniu jeszcze to całe wspomaganie stawia
    niemały opór.

    Chociaż po jednak poważnej marce spodziewałbym się zdecydowanie EHPS.

  • 8. Data: 2013-01-15 10:50:17
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 1/13/2013 10:38 PM, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > niemały opór.
    >
    > Chociaż po jednak poważnej marce spodziewałbym się zdecydowanie EHPS.

    W BMW7 2090kg :) ślizga na 3, bez DSC (ale nie mam 2 wiatraczków w
    silniku), ale teraz zima to ślisko, i komp z 2 startuje zazwyczaj.

    wspomagania w BMW nie sięgają tych z renaulta, zwykły adaptacyjny
    hydraulik, czuć koleiny - renault maiło jeszcze dodatkowe elektryczne
    bajery zmieniające coś tam (które się wieszały czasami ;) i komp gadał
    że przechodzi na zwykłe)

    tylko generalnie bez DSC (z też - bo soft źle napisany) to się tylko
    zabić można a po lodzie to się prawie nie da jechać