  • 1. Data: 2011-09-08 09:32:26
    Temat: MicroSIM w pre-paidach
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    Jakie startery pre-paid z gotowymi kartami w standardzie microSIM
    sprzedają obecnie polscy operatorzy? Wiem o:
    - orange free na kartę
    - play online
    - blueconnect

    Czy karty wszystkich MNVO są dostępne tylko w formacie 2FF? Oczywiście
    mam na myśli "gotowce" a nie samodzielnie przycinane.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-09 08:17:35
    Temat: Re: MicroSIM w pre-paidach
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Piotr <t...@a...gov.mg> wrote:
    > Jakie startery pre-paid z gotowymi kartami w standardzie microSIM
    > sprzedają obecnie polscy operatorzy? Wiem o:
> [...]

    Jest też Plus Simdata

    > Czy karty wszystkich MNVO są dostępne tylko w formacie 2FF? Oczywiście
    > mam na myśli "gotowce" a nie samodzielnie przycinane.

    Chyba tak, w każdym razie żaden się tym nie chwalił.

  • 3. Data: 2011-09-09 09:31:04
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Piotr" <t...@a...gov.mg> napisał w
    wiadomości news:j4a230$2q5h$1@orion.szeptel.net.pl...
> [...]
    >
    > Czy karty wszystkich MNVO są dostępne tylko w formacie 2FF? Oczywiście
    > mam na myśli "gotowce" a nie samodzielnie przycinane.

    A po cóż to komu? Żeby można było wcisnąć do chłampada?

  • 4. Data: 2011-09-09 21:31:43
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Jest też Plus Simdata

    Takiej nazwy chyba nigdy nie było :-).

    Obecnie jest to oferowane pod nazwą Plus Internet na Kartę:
    http://internet.plus.pl/indywidualni/promocje/plus-i
    nternet-na-karte

    To chyba najbardziej rebrandowany prepaid w .pl:
    Simplus simdata
    iplus simdata
    iplus na Kartę
    Plus Internet na Kartę.

    A o microsimach pod w/w linkiem i tak nic nie ma ;-).

    Przemek

  • 5. Data: 2011-09-09 21:51:03
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:j4e0k3$jau$1@inews.gazeta.pl...
    > To chyba najbardziej rebrandowany prepaid w .pl:
    > Simplus simdata
    > iplus simdata
    > iplus na Kartę
    > Plus Internet na Kartę.

    To ostatnie przynajmniej może mieć ciekawy skrót PINK, choć ten kolor
    kojarzy się już z innym operatorem.

  • 6. Data: 2011-09-10 10:41:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > A o microsimach pod w/w linkiem i tak nic nie ma ;-).

    Ale jest u mnie w portfelu jako backup. Wystarczy? :-)

  • 7. Data: 2011-09-10 22:10:58
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Ale jest u mnie w portfelu jako backup. Wystarczy? :-)

    Jeśli jesteś w zasięgu Plusa, gdy potrzebujesz backupu, to na pewno
    wystarczy :-).

    Hehe, zresztą musiałem dobrą chwilę poklikać, żeby znaleźć aktualne dane
    o niegdysiejszej simdacie, więc na microsimy to nawet nie liczyłem ;-).

    Przemek