  • 1. Data: 2011-09-08 18:34:16
    Temat: play zmiana taryfy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dostałem 60zł za przejscie do play

    chciałem zmienić taryfę: Play Fresh 1
    na Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play

    wg tego
    http://blogplay.pl/2010/09/bonus-po-przeniesieniu-nu
    meru-do-fresh---wazne-informacje/
    mogę zmienić nie stracę bonusa

    infolinka na *500, mowi że stracę,
    każda zmiana taryfy, to strata wszystkich bonusów,
    ale cimna, bo co spytałem, to gdzieś dopytywała

    1. więc jaka jest prawda?
    2. czy te środki mogę użyć na sms premium?

    erator/

  • 2. Data: 2011-09-08 20:11:52
    Temat: Re: play zmiana taryfy
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 8 Sep 2011 20:34:16 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >infolinka na *500, mowi że stracę,
    >każda zmiana taryfy, to strata wszystkich bonusów,
    >ale cimna, bo co spytałem, to gdzieś dopytywała

    po zmianie taryfy złotówki z konta promocyjnego pozostają, nie
    przepadają. Zanim zmienisz taryfę na Driswp doładuj konto za 5 pln i
    dopiero zmień taryfę bo jeśli tego nie zrobisz to bonus przepadnie
    http://blogplay.pl/2010/09/bonus-po-przeniesieniu-nu
    meru-do-fresh-%E2%80%93-wazne-informacje/

    >2. czy te środki mogę użyć na sms premium?

    nie, tylko rozmowy i sms/mms

  • 3. Data: 2011-09-08 21:36:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://blogplay.pl/2010/09/bonus-po-przeniesieniu-nu
    meru-do-fresh-%E2%80%93-wazne-informacje/

    to sam przytoczyłem
    ale infolinka mówi coś przeciwnego,
    a pytałem o potwierdzenie wielokrotnie

    erator/

  • 4. Data: 2011-09-09 04:41:04
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 8 Sep 2011 23:36:01 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    meru-do-fresh-%E2%80%93-wazne-informacje/

    >to sam przytoczyłem
    >ale infolinka mówi coś przeciwnego,
    >a pytałem o potwierdzenie wielokrotnie

    po prostu się nie zna, masz wszystko ładnie wyjaśnione, też to
    potwierdzam że jest tak jak pisze rzecznik, doładowujesz za 5pln,
    sprawdzasz czy masz dostałeś bonus, jeśli tak zmieniasz taryfę, konto
    promocyjne nie przepada przy zmianie taryfy, już prościej się nie da,
    sam to testowałem wielokrotnie
    a co do infolinii to wiadomo jak jest,z drugiej strony fresh to nie
    priorytet wiec wszystkiego wiedziec nie musi

  • 5. Data: 2011-09-09 04:59:21
    Od: dizel <d...@N...pl>

    wrote:

    >Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    meru-do-fresh-%E2%80%93-wazne-informacje/

    >to sam przytoczyłem
    >ale infolinka mówi coś przeciwnego,
    >a pytałem o potwierdzenie wielokrotnie

    napisałem odpowiedź wcześniej, dla uściślenia:
    -przy zmianie taryfy bonus z konta promocyjnego pozostaje, natomiast
    kasują się inne usługi które trzeba aktywować ponownie takie jak np:
    zbieraj minuty, program doładowań itd.
    -nie dostał byś bonusa jeśli byś nie doładował konta za 5 pln tylko
    odrazu przeszedł na inną taryfę (jest o tym w regulaminie)

  • 6. Data: 2011-09-09 19:38:39
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > to sam przytoczyłem
    > ale infolinka mówi coś przeciwnego,
    > a pytałem o potwierdzenie wielokrotnie

    Zostaje tylko to, co widać po wybraniu *101#, reszta przepada. Ale
    uwaga! Złotówkom bonusowym (ta druga kwota w wiadomości) przy okazji
    przepada licznik, więc można doładować szybciej.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2011-09-11 11:46:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > Zostaje tylko to, co widać po wybraniu *101#, reszta przepada. Ale uwaga!
    > Złotówkom bonusowym (ta druga kwota w wiadomości) przy okazji przepada
    > licznik, więc można doładować szybciej.

    w jaki sposób przepada licznik?
    środki będą bezterminowo czy ich termin będzie krótszy

    erator/

  • 8. Data: 2011-09-11 13:42:37
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 11 Sep 2011 13:46:07 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    >w jaki sposób przepada licznik?
    >środki będą bezterminowo czy ich termin będzie krótszy

    coprawda pytanie nie do mnie ale odpowiem:
    po zmianie taryfy data konta promocyjnego zostaje ta sama ale można na
    nowej taryfie po przejściu znowu uruchomić pakiet złotówkowy np. 30pln
    za 10pln (jak wiadomo można aktywować tylko 1 na 30 dni) czyli wygląda
    to tak:
    kupujesz pakiet 30pln za 10 pln (na konto promocyjne wchodzi 30pln) po
    czym zmieniasz taryfę na inną i znowu możesz aktywować pakiet 30zl za
    10pln ( nie trzeba czekać 30 dni żeby uruchomić kolejny) czyli za
    20pln masz 60zł na promocyjnym

  • 9. Data: 2011-09-11 14:10:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > czym zmieniasz taryfę na inną i znowu możesz aktywować pakiet 30zl za
    > 10pln ( nie trzeba czekać 30 dni żeby uruchomić kolejny) czyli za

    to można co chwilę zmieniać tę taryfę i to mieć
    nie widzę takiego pakietu po zalogowaniu: https://24.play.pl/

    jakie są terminy tych pakietów złotówkowych 30 za 10?
    czy poprostu to jedno i to samo konto promocyjne

    rozumiem że kolejne doładowanie je przedłuży
    jaka kwota i na ile przedłuża?

    erator/

  • 10. Data: 2011-09-11 18:35:04
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 11 Sep 2011 16:10:37 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >to można co chwilę zmieniać tę taryfę i to mieć

    jeśli chcesz mieć więcej kasy na promocyjnym koncie to tak, na danej
    taryfie możesz aktywować każdy pakiet 1 na 30 dni, ale to jest dla
    kombinatorów bo czasem przejście na inną taryfę trwa koło 24 godzin,
    no i jak ktoś ma jakieś dodatkowe usługi to po zmianie taryfy musi je
    ponownie aktywować więc trzeba się namęczyć

    >nie widzę takiego pakietu po zalogowaniu: https://24.play.pl/

    no właśnie u niektórych jest u innych nie, większość tych pakietów
    jest niedostępnych w play24, trzeba aktywować kodami a są takie:
    10pln za 5pln
    15pln za 10pln
    30pln za 10pln
    co do sposobu aktywacji to poszukaj regulaminów w google i tam są kody
    wypisane
    ewentualnie tu: http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm

    >jakie są terminy tych pakietów złotówkowych 30 za 10?
    >czy poprostu to jedno i to samo konto promocyjne

    każdy z tych pakietów możesz aktywować 1 na 30dni, polega to na tym że
    z konta głównego zabiera 10pln a do konta promocyjnego czy bonusowego
    (to to samo pod *101# w ramach środków promocyjnych masz x ważne do)
    dodaje 30pln ważne 30 dni, jeśli wydzwonisz tą kasę na przykład w
    tydzień to możesz inny pakiet aktywować z tych wyżej podanych - zasada
    jest ta sama, a jeżeli w ciągu 30 dni nie wydzwonisz całej kwoty to
    dzień przed końcem można przedłużyć konto promocyjne którymś z
    powyższych pakietów i znowu będzie ważne 30 dni
    >rozumiem że kolejne doładowanie je przedłuży
    >jaka kwota i na ile przedłuża?

    samo doładowanie nie przedłuża ważności konta promocyjnego, chyba że
    doładujesz przez stronę play (od 20pln) lub na facebooku od 5pln wtedy
    wciągu 24godzin od doładowania dają 10% na konto promocyjne i znowu
    ważność 30dni