  • 1. Data: 2012-06-01 14:21:30
    Temat: Microsoft dynamics CRM - pisanie oprogramowania
    Od: DK <a...@g...pl>

    Witam.

    Ostatnio ktoś zgłosił się do mnie z problemem napisania mu
    aplikacji/modyfikacji w w/w programie.

    Ze wstępnych poszukiwań widzę, że M$ udostępnia stosowne SDK, ale czy
    wystarczy Wersja VS Express ? Wydaje mi się, że nie. Pewnie skończy się
    na wersji PRO. Czy coś jeszcze może być mi potrzebne ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź