  • 1. Data: 2012-05-28 21:17:14
    Temat: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: "profesor fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktos wykorzystuje jakies ustalone (vel nieustalone)
    schematy dot nazewnictwa samych plikow z kodem? To w
    sumie dosyc wazna rzecz... Sa na to jakies reguły?

  • 2. Data: 2012-05-28 22:32:10
    Temat: Re: nazewnictwo plikow z kodem
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    profesor fir <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > Czy ktos wykorzystuje jakies ustalone (vel nieustalone)
    > schematy dot nazewnictwa samych plikow z kodem? To w
    > sumie dosyc wazna rzecz... Sa na to jakies reguły?

    Najlepiej na początk nazwy każdego pliku wstawić słowo "profesor".

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2012-05-28 22:49:49
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Najlepiej na początk nazwy każdego pliku wstawić słowo "profesor".

    a cos mądrzejszego? (dwa dni i juz zdarzylem zapomniec ze
    niektorym tylko glupota w glowie, nie mam tyle czasu by wdawac
    sie w takie gadki bo mam troche roboty do zrobienia)

  • 4. Data: 2012-05-28 23:07:28
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a cos mądrzejszego? (dwa dni i juz zdarzylem zapomniec ze
    > niektorym tylko glupota w glowie, nie mam tyle czasu by wdawac
    > sie w takie gadki bo mam troche roboty do zrobienia)

    Ty nie masz żadnej roboty do zrobienia. Spokojnie można postawić taką tezę
    po pytaniach, które zadajesz na grupie. To jest właśnie jedno z nich.
    A ze jesteś porządnym trolem, więc czasami nawet przyjemnie się Ciebie
    czyta, no może z wyjątkiem przynudzania o chorobach, które Ciebie trapią.

    Pozdrawiam
    tx

  • 5. Data: 2012-05-28 23:23:53
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    t.o. <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > A ze jesteś porządnym trolem, więc czasami nawet przyjemnie się Ciebie
    > czyta, no może z wyjątkiem przynudzania o chorobach, które Ciebie trapią.

    przed chwila napisalem ze nie mam czasu wlasnie na tego
    typu gadki-bezsensy,

    co do roboty to zalezy jak rozumiec 'robote do zrobienia', -
    mowienie o czyms z sensem (np o nazewnictwie plikow)
    i przy okazji zglebianie tematu to dla mnie jest robienie
    pewnej roboty (bo na tym mi zalezy dotyczy to programowania
    i jest to rozwojowe w przeciwienstwie wlasnie do
    gadek-bezsensow jw. ktore niestety marnuja moj czas)

  • 6. Data: 2012-05-28 23:27:21
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    profesor fir <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czy ktos wykorzystuje jakies ustalone (vel nieustalone)
    > schematy dot nazewnictwa samych plikow z kodem? To w
    > sumie dosyc wazna rzecz... Sa na to jakies reguły?

    Gdy pracuję sam, to po każdej zmianie projektu zmieniam
    nazwy plików wiele razy i kombinuję na różne sposoby tak długo
    aż jestem zadowolony. Gdy pracuję w grupie to robię to samo, ale
    wtedy próbuję odgadnąć czy inni będą zadowoleni gdy będą czytali
    mój kod.

    Pozdrawiam
    P.S.
    Z powodu takich zmian lubię mieć "globalnego" includa w C++, aby
    nie zmieniać w dziesiątkach plików nazwy inkludowanego pliku. Ale...
    może w środowiskach są dobre narzędzia do tego?

  • 7. Data: 2012-05-28 23:42:55
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Najlepiej na początk nazwy każdego pliku wstawić słowo "profesor".

    Za długie.
    Proponuję mz...

    AK

  • 8. Data: 2012-05-29 00:51:11
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    > gadek-bezsensow jw. ktore niestety marnuja moj czas)

    (jestem zly bo wlasnie natracilem i tak kupe czasu na
    bezsensy z wandalami na warsztacie a wnioski znikome )

  • 9. Data: 2012-05-29 08:40:21
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 28 May 2012 22:32:10 +0200,
    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> screamed:

    > Najlepiej na początk nazwy każdego pliku wstawić słowo "profesor".

    Jest już nowsza, lepsza konwencja. Pliki pod względem czasu utworzenia
    zapisujemy następująco:

    " .c"
    " .c"
    " .c"
    " .c"
    itd.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 08:39:31 user up 13183 days, 20:34, 1 user, load average: 0.94, 0.04, 0.54 ]

    I quit flying years ago. I don't want to die with tourists.

  • 10. Data: 2012-05-29 15:23:05
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    f...@w...gazeta.pl wrote:

    > co do roboty to zalezy jak rozumiec 'robote do zrobienia', -
    > mowienie o czyms z sensem (np o nazewnictwie plikow)
    > i przy okazji zglebianie tematu to dla mnie jest robienie
    > pewnej roboty

    Masz za dużo wolnego czasu. Pracujesz gdzieś zarobkowo?

    --
    Gof