  • 21. Data: 2013-11-06 13:42:41
    Temat: Re: Miejscowi i skrzyżowanie w kształcie "T"
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Chcesz powiedziec, ze jeżeli na drodze nie ma znaku "droga z
    > pierwszenstwem" to droga nie moze miec takiego przywileju?
    > Bzdura.

    W tym wypadku jest jak jest, jak chcesz dyskutować racz zobaczyć na google,
    a nie gardłuj się

    > Wystarczy znak daleko, daleko wczesniej.

    Nie ma takiego znaku, ta droga 'od dołu' ma 100m dlatego też pewnie nazywa
    się "Krótka"

  • 22. Data: 2013-11-06 13:45:20
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Nie rozumiem wątpliwości.
    > Zastanawiasz sie czy masz pierwszenstwo, czy moze nad tym, czy znak stop
    > kaze jemu ustapić pierwszenstwa?

    Zastanawiam się co w sytuacji opisanej wyżej, on stoi ja dojeżdzam, ja nie
    widzę znaku. Nie wiem dlaczego się zatrzymał, mam go przepuścić czy on mnie?

  • 23. Data: 2013-11-06 13:47:43
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Znaczy się, wg ciebie, jeśli minął znak to już go nie obowiązuje?

    A ja qrwa mam być wróżką z jakiego powodu on się zatrzymał/jedzie jak znaku
    nie widać, lini nie ma i mam go po prawej? Kto ma jechać on czy ja?

    Pytanie proste jak budowa cepa ale widać przerosło wszystkich.

  • 24. Data: 2013-11-06 14:01:19
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A ja qrwa mam być wróżką z jakiego powodu on się zatrzymał/jedzie jak znaku
    > nie widać, lini nie ma i mam go po prawej? Kto ma jechać on czy ja?
    >
    > Pytanie proste jak budowa cepa ale widać przerosło wszystkich.

    Nie spinaj się, bo to zdrowiu szkodzi, miej pretensje do zarządcy drogi
    o oznakowanie.

  • 25. Data: 2013-11-06 14:01:26
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Widzę, że "z sensem" to znaczy tak jak ty myślisz, bez względu na
    > literalnie wyrażony przepis. Naprawdę wolałbym się z tobą nie spotkać
    > na drodze.

    Ale odpowiesz kto ma pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu w sytuacji opisanej
    czy nie? Ja znaku nie widzę, linii nie ma, koleś stoi ja dojeżdzam, mam
    jechać czy go puścić?

  • 26. Data: 2013-11-06 14:07:55
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Nie spinaj się, bo to zdrowiu szkodzi, miej pretensje do zarządcy drogi o
    > oznakowanie.

    Ja się nie spinam, zadałem pytanie licząc na odpowiedź. W zamian dostałem
    darmowe lekcje filozofi od romana zamiast rzeczowej odpowiedzi. Dla niego
    wszystko jest jasne ale jasno nie potrafi odpisać.

  • 27. Data: 2013-11-06 14:13:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Nov 2013 12:46:23 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

    > "PrzejedOE" i powiedz mi gdzie te linie? Po zmroku znaku "STOP" jad?c 'od
    > do?u' nie zobaczysz.
    >
    > http://goo.gl/maps/mtShV

    ale czego nie widzisz? i dlaczego masz patrzeć na znak stop?
    jadąc ulicą Matejki z jednej strony masz znak pierszeństwa i tablicę
    informującą jak ono biegnie
    http://goo.gl/maps/7P9D7

    jadąc od drugiej strony tak samo
    http://goo.gl/maps/LAsCu

    Jadąc do tego skrzyżowani ulicą Krótką masz znak STOP
    http://goo.gl/maps/qA53U

    Jadąc ulicą Harcerską masz ustąp pierwszeństwa
    http://goo.gl/maps/ztZNu

    co jeszcze byś chciał na tym skrzyżowaniu? Bo według mnie ono jest
    idealnie oznakowane.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2013-11-06 14:17:35
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Ale odpowiesz kto ma pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu w sytuacji
    > opisanej czy nie? Ja znaku nie widzę, linii nie ma, koleś stoi ja
    > dojeżdzam, mam jechać czy go puścić?

    Masz jechać. B-20 jest znakiem bezwarunkowego zatrzymania i ustąpienia
    pierwszeństwa.

    BTW: w jakiej odległości od skrzyżowania jest ten znak, że go nie
    widzisz?

  • 29. Data: 2013-11-06 14:23:40
    Temat: Re: Miejscowi i skrzy?owanie w kszta3cie "T"
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > http://goo.gl/maps/ztZNu
    >
    > co jeszcze byś chciał na tym skrzyżowaniu? Bo według mnie ono jest

    Tylko, że nie o to skrzyżowanie chodzi ;) tylko o to
    http://goo.gl/maps/mtShV - Krótka/Pocztowa.

  • 30. Data: 2013-11-06 14:36:25
    Od: "Domkos" <n...@n...pl>

    wiadomości news:06112013.43F52068@budzik61.poznan.pl...

> [...]
    > pierwszenstwem" to droga nie moze miec takiego przywileju?
    > Bzdura.
    > Wystarczy znak daleko, daleko wczesniej.

    W poscie nie było napisane, że jest jakiekolwiek inne oznakowanie.
    Było napisane, że jest znak STOP.

    Co to znaczy "daleko, daleko wczesniej" ?
    Spotkałeś gdzieś tak postawiony znak ? gdzie ? jak daleko ?