  • 1. Data: 2010-08-21 22:41:49
    Temat: Miekka torba foto
    Od: JB <j...@i...pl>

    Czesc.
    Googluje, juz caly wieczor i nie moge znalezc. Wiem, ze juz o tym bylo
    ale...
    Szukam tormy foto, raczej miekkiej, naramiennej, nieszczegolnire
    wygladajacej jak torba foto. Wiem, ze jest cos takiego za duze pieniadze
    i podroba za duuzo mniejsze (sklep gdzies w Warszawie). Byla o tych
    torbach dyskusja.
    Help !

    Jakub Eror

  • 2. Data: 2010-08-21 22:46:54
    Temat: Re: Miekka torba foto
    Od: JB <j...@i...pl>

    W dniu 2010-08-22 00:41, JB pisze:
> [...]
    > wygladajacej jak torba foto. Wiem, ze jest cos takiego za duze pieniadze
    > i podroba za duuzo mniejsze (sklep gdzies w Warszawie). Byla o tych

    Mam, mam ! Oczywiscie nie wiedzialem, ze miasto na "W" czyli Lublin :-)
    http://www.fotto.lublin.pl/index.php?action=show&ite
    mid=7
    A co jest oryginalem ?
    Znajomy fotograf mial kiedys torbe - plecak wygladajacy jak sstary
    plecak z szarego plotna. Nie zucal sie w oczy wcale a wcale.
    Widzieliscie cos takiego ?
    Wlasciwie to wwystarczylo by zmiescic tam body z 16-105 - ewentualnie
    50mm ddodatkowo.

    Jakub Eror

  • 3. Data: 2010-08-23 07:31:10
    Od: NetUser <n...@n...net>

    JB <j...@i...pl> wrote in news:i4pkvu$iik$1@news.task.gda.pl:
    > Widzieliscie cos takiego ?
    > Wlasciwie to wwystarczylo by zmiescic tam body z 16-105 - ewentualnie
    > 50mm ddodatkowo.

    Moze cous takiego:
    http://www.fomei.pl/akcesoria/torby.html#natural
    lub z tej firmy:
    http://www.tiffen.com/products.html?tablename=domke

  • 4. Data: 2010-08-23 08:46:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-22 00:46:54 +0200, JB <j...@i...pl> said:

    > Mam, mam ! Oczywiscie nie wiedzialem, ze miasto na "W" czyli Lublin :-)
    > http://www.fotto.lublin.pl/index.php?action=show&ite
    mid=7
    > A co jest oryginalem ?

    Na moje oko te torby wyglądają na żywcem rżnięte z Domke. A do
    pytajnika - zerknij na Crumplera, niedawno widziałem jakieś modele w
    Saturnie w Blue City.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-08-23 10:45:01
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    JA kupilem taka kiedys w Biedronce, za okolo 20-30 zł. Jedna przegrodka, ale
    spokojnie wchodzi aparat+szklo, plus dwa szkla w futeralach. Nawet
    70-200/2.8 w casie.
    Z zewnatrz niepozorna, nazywa sie to torbna miejska czy mlodziezowa.
    Ostatnio znajomemu pozyczylem jak jechal fotografowac na Ukraine. Teraz
    podobno znowu sa w Biedronkach za 22zł, zaraz sobie taka kupil. Ja mam
    zielona jak dawne plecaki typu Bolek i Lolek. Jest troche na miekko
    wyscielona. Oprocz chcei nic wiecej nie trzeba.

    Troche podobna do tej
    http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/11/86/70/
    81/1186708199

    szwayko

  • 6. Data: 2010-08-23 19:31:44
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "JB" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam, mam ! Oczywiscie nie wiedzialem, ze miasto na "W" czyli Lublin :-)
    > http://www.fotto.lublin.pl/index.php?action=show&ite
    mid=7

    Za te pienądze kupisz zajefajnego Crumplera.
    np. tu
    http://jabbafoto.pl/opis/268767/crumpler-muffin-top-
    4000.html
    lub troszkę większa
    http://jabbafoto.pl/opis/268768/crumpler-muffin-top-
    5500.html

    no spory wybór jest tu
    http://www.fotorimex.pl/products.php/311,pl,torby_na
    _ramie.htm?sort=name&order=asc&manufact=51

    JDJ

  • 7. Data: 2010-08-24 08:15:13
    Od: p...@p...onet.pl

    > Szukam tormy foto, raczej miekkiej, naramiennej, nieszczegolnire
    > wygladajacej jak torba foto. Wiem, ze jest cos takiego za duze pieniadze
    > i podroba za duuzo mniejsze

    Domke - najpopularniejsze i najwygodniejsze reporterskie torby na swiecie.
    Dosc drogie i dosc trudne do kupienia w Europie.
    Podrabia je Mekko. Tez sa ok, czesto nawet zapgrejdowane o pozyteczne
    rozwiazania ale minusem jest ich zauwazalnie wieksza waga w stosunku do D.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2010-08-27 21:54:36
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    Użytkownik "JB" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A co jest oryginalem ?

    Billingham:

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=692

    http://www.billingham.co.uk/

    Pozdrawiam,
    --
    Zzyzzy
    Aparat czarny

  • 9. Data: 2010-09-29 15:55:45
    Od: JB <j...@i...pl>

    Witam ponownie.
    Jakos nie zdecydowalem sie jeszcze na zakupy.
    Ma ktos moze taka torbe ?
    http://tinyurl.com/2vxfa7x
    Wyglada na ciekawe rozwiazanie.

    Jakub B

  • 10. Data: 2010-09-30 08:08:59
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    JB pisze:

    > Witam ponownie.
    > Jakos nie zdecydowalem sie jeszcze na zakupy.
    > Ma ktos moze taka torbe ?
    > http://tinyurl.com/2vxfa7x
    > Wyglada na ciekawe rozwiazanie.

    Rzeczywiście ciekawie, ale w pierwszym poście szukałeś czegoś, co nie
    wygląda jak torba foto. Ta co prawda z foto raczej się nie kojarzy, za
    to bardziej z jakimś laptopem. Tak czy inaczej, za bardzo przyciaga
    uwagę i sugeruje cenną zawartość :)
    Andrzej
    www.radom.ws