  • Data: 2011-07-03 05:02:09
    Temat: Mienie przesiedlencze - procedura na lotnisku
    Od: Lukasz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    czy na lotnisku trzeba pokazac celnikom liste artykulow (samochodu)
    i jakies dodatkowe informacje?
    Rodzice leca jutro i maja jeden dokument z konsulatu i nic nt
    samochodu. Kiedys wymagana byla listy artykulow i trzeba byla ja
    podbic u celnikow podczas odprawy ale to bylo 15 lat temu i nie wiem,
    czy cos sie zmienilo. Bardzo prosze o informacje.
    dziekuje,
    Lukasz