  • 1. Data: 2011-07-03 05:02:09
    Temat: Mienie przesiedlencze - procedura na lotnisku
    Od: Lukasz <l...@g...com>

    Witam wszystkich,
    czy na lotnisku trzeba pokazac celnikom liste artykulow (samochodu)
    i jakies dodatkowe informacje?
    Rodzice leca jutro i maja jeden dokument z konsulatu i nic nt
    samochodu. Kiedys wymagana byla listy artykulow i trzeba byla ja
    podbic u celnikow podczas odprawy ale to bylo 15 lat temu i nie wiem,
    czy cos sie zmienilo. Bardzo prosze o informacje.
    dziekuje,
    Lukasz

  • 2. Data: 2011-07-03 08:55:29
    Temat: Re: Mienie przesiedlencze - procedura na lotnisku
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-03 05:02:09 +0200, Lukasz <l...@g...com> said:

    > Witam wszystkich,
    > czy na lotnisku trzeba pokazac celnikom liste artykulow

    Świetnie, gdyby wieźli telewizor, pytałbyś na telewizyjnej, czy elektronicznej?
    ;>

    Zacznij tu, skoro już jutro wracają:
    <http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=2&id=47197&
    dzial=525>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-07-03 21:22:02
    Od: Lukasz <l...@g...com>

    On Jul 2, 11:55 pm, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > wietnie, gdyby wie li telewizor, pyta by na telewizyjnej, czy elektronicznej?
    > ;>
    >
    > Zacznij tu, skoro ju jutro wracaj :
    > <http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=2&id=47197&
    dzial=525>

    > --
    > Bydl

    Dziekuje za link. Juz zdobylem info. Pytalem tutaj, bo wiele osob
    czytajacych te grupe sprowadza samochody.
    pozdrawiam,
    L.

  • 4. Data: 2011-07-04 09:49:25
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Dziekuje za link. Juz zdobylem info. Pytalem tutaj, bo wiele osob
    > czytajacych te grupe sprowadza samochody.
    > pozdrawiam,
    > L.

    Zdobyłes info ale się nie podzielisz?

    Wiem ale nie powiem :)